Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda devir teslim yapıldı!
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nda devir teslim yapıldı!
Nisan 2016'da 106 bin 348 ev satıldı!
Nisan 2016'da 106 bin 348 ev satıldı!
26 Mayıs'ta birçok inşaat çalışanı işsiz kalabilir!
26 Mayıs'ta birçok inşaat çalışanı işsiz kalabilir!
ABD'de birinci el konut satışları yüzde 16,6 arttı
ABD'de birinci el konut satışları yüzde 16,6 arttı
'Kuzey Şehir Projesi'nin önemi daha iyi anlaşılacak'
'Kuzey Şehir Projesi'nin önemi daha iyi anlaşılacak'

Emlaktasondakika

Emlakçılar seçim durgunluğunu attı

Emlakçılar seçim durgunluğunu attı Muğla’da Temmuz ve Ekim aylarında yaşanan hareketlilikle seçim sürecinde yaşanan sakinlik atıldı.
2011-07-16 - 14:50 16.07.2011 - 14:50 
Yazı Boyutu

Muğla'nın önemli bir turizm merkezi olması nedeniyle emlak piyasasının hareketli olduğunu belirten Türkiye Emlak Müşavirleri Federasyonu Başkan Yardımcısı ve Muğla Emlak Müşavirleri Derneği Başkanı Ziya Ercan; "Konut piyasasında geçtiğimiz yıllara oranla bu sene son üç ayda seçimler sebebiyle Muğla ve tüm Türkiye'de bir durgunluk yaşandı. Fakat seçimlerden sonraki haftadan itibaren bir hareketlilik var. Bizim için Temmuz ve Ekim ayları hareketli olan aylardır. Muğla'da da bir hareketlilik gözleniyor" dedi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50
Anadolu Grubu’nun gayrimenkul sektörüne giriş yaptığı markası AND Gayrimenkul, Kartal’ı renklendirmeye geliyor.
Mantolama ile yaz-kış tasarruf edin!
20.05.2016 14:36
Mantolama, ısıtma ve soğutma amacıyla yapılan harcamaları azaltarak yüzde 50’ye varan tasarruf sağlıyor.
Beşiktaş şampiyonluğu kutluyor
19.05.2016 20:50
Spor Toto Süper Lig 2015/2016 sezonu şampiyonu Beşiktaş, bu akşam Vodafone Arena'da kupayı kaldıracak.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000