Etkinlik takvimi cebe girdi
Dap Yapı, İstmarina Ofis’i satışa açıyor!
Türk firmalar Cityscape'te neler yapacak?
Gerçek görseller çok yakında emlaktasondakika'da!
İstanbul’un parlayan yıldızı: Sultangazi

Emlak fiyatları yavaşlıyor

Emlak fiyatları yavaşlıyor Son yıllarda hızla artan emlak fiyatları ülkede son dönemde yavaşlıyor
 
Yazı Boyutu

Çin'de son yıllarda hızla artan emlak fiyatları ülkede son dönemde yavaşlıyor ve bu durum düşüş eğilimine girdiği yönünde değerlendiriliyor. Ülkede özellikle büyük şehirlerde son dönemde emlak piyasasının düşüş eğilimine girmesi, beklenmeyen daha derin sonuçlar doğurabileceği yönünde endişelere yol açıyor. Çin'de gayri menkul sektörü özellikle son on yılda olağanüstü büyüme göstererek ülkede inşaat, demir, çelik sektörlerine büyük katkı sağlamıştı.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Dumankaya İnşaat, 14 Eylül’de basınla buluşuyor
04.09.2015 16:47
Gayrimenkul sektörünün en iyileri arasında yer alan Dumankaya sektörde öncü olmaya devam ediyor.
Kuzu Grup, Cityscape'te basın toplantısı düzenleyecek
04.09.2015 15:18
Ataköy'de hayata geçirdiği Sea Pearl projesiyle Cityscape'te yerini alacak olan Kuzu Grup, fuarın 2. günü basın toplantısı düzenleyecek.
Antalya'nın güneş enerjili stadında sona yaklaşıldı
04.09.2015 14:22
Antalya'da yapımı devam eden Türkiye'nin kendi enerjisini üreten tek stadı Antalya Arena'nın eylül ayı sonuna yetiştirilmesi planlanıyor.
İnşaat makineleri sektöründe istikrar!
04.09.2015 13:47
İnşaat makineleri sektörünün 5 yıldır düşüş yaşamayarak istikrarını koruduğu belirtildi.
Irak’ta kaçırılan Türk işçilerle ilgili flaş gelişme!
04.09.2015 12:55
Irak güçlerinin, Türk işçileri kaçırdığından şüphelenilen silahlı bir grupla başkent Bağdat'ta girdiği çatışmada 1 asker hayatını kaybetti.
TSKB Gayrimenkul Değerleme'de iki yeni atama!
04.09.2015 10:55
Değerleme sektöründe uzmanlığın temsilcisi olan TSKB Gayrimenkul Değerleme A.Ş’de iki ayrı atama gerçekleşti
Queen Bomonti, Cityscape 2015 Fuarı’nda!
04.09.2015 09:41
Sinpaş GYO, Dubai Cityscape 2015 Fuarı’na İstanbul’u taçlandıracak Queen Bomonti projesi ile katılıyor.
65 yaş üstüne bedava otobüs krizi!
04.09.2015 09:19
Otobüsçüler 65 yaş ve üzerindeki yolcuların bedava taşınmasına ilişkin yönetmeliği bekliyor.
Shell, BG Group'u satın aldı
03.09.2015 15:55
Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, dünyanın en büyük enerji şirketlerinden Shell'in BG'yi satın almasını onayladı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000