ABD'de birinci el konut satışları yüzde 16,6 arttı
ABD'de birinci el konut satışları yüzde 16,6 arttı
'Kuzey Şehir Projesi'nin önemi daha iyi anlaşılacak'
'Kuzey Şehir Projesi'nin önemi daha iyi anlaşılacak'
'Merkez'in faiz indirimi ekonomiye güveni perçinledi'
'Merkez'in faiz indirimi ekonomiye güveni perçinledi'
Beytürk'ten avantajlı üyelik kartı uygulaması!
Beytürk'ten avantajlı üyelik kartı uygulaması!
Belçim Bilgin, Tepe Konakları'ndan ev mi alıyor?
Belçim Bilgin, Tepe Konakları'ndan ev mi alıyor?

Emlaktasondakika

Emir Sarıgül'den Michel Platini'ye Bodrum daveti!

Emir Sarıgül'den Michel Platini'ye Bodrum daveti! Galatasaray'ın yöneticilerinden Emir Sarıgül, Atletico Madrid ile Athletic Bilbao arasında önceki akşam oynanan UEFA Kupası finalini izlemek için Bükreş'e gitmiş
2012-05-11 - 11:08 11.05.2012 - 11:08 
Yazı Boyutu

Galatasaray'ın yöneticilerinden Emir Sarıgül, Atletico Madrid ile Athletic Bilbao arasında önceki akşam oynanan UEFA Kupası finalini izlemek için Bükreş'e gitmiş.

Eşi Fatoş Hanım'ın tweet'lerinden öğrendim ki Sarıgül, UEFA Başkanı Michel Platini ile de bir araya gelmiş. Platini, Sarıgül'e; "Gerekçeli kararı bekliyoruz. Kimseyi mağdur etmeyiz ama şike yapan varsa da cezasını çekecek" demiş. Sarıgül, ayrıca Türk misafirperverliğini gösterip Platini'yi Bodrum'a davet etmiş.

Bülent Cankurt/Sabah

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50
Anadolu Grubu’nun gayrimenkul sektörüne giriş yaptığı markası AND Gayrimenkul, Kartal’ı renklendirmeye geliyor.
Mantolama ile yaz-kış tasarruf edin!
20.05.2016 14:36
Mantolama, ısıtma ve soğutma amacıyla yapılan harcamaları azaltarak yüzde 50’ye varan tasarruf sağlıyor.
Beşiktaş şampiyonluğu kutluyor
19.05.2016 20:50
Spor Toto Süper Lig 2015/2016 sezonu şampiyonu Beşiktaş, bu akşam Vodafone Arena'da kupayı kaldıracak.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan İztuzu uyarısı
19.05.2016 11:50
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından Muğla Valiliğine gönderilen yazıda, İztuzu Plajı'nın ivedi olarak boşaltılması istendi
İstanbul'da 19.00'dan itibaren bu yollar kapalı!
18.05.2016 16:35
İstanbul Emniyet Müdürlüğü, Fenerbahçe-Muratbey Uşak Sportif takımları arasındaki basketbol müsabakası nedeniyle kapatılacak yolları açıkladı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000