Emir Sarıgül'den Michel Platini'ye Bodrum daveti!

Emir Sarıgül'den Michel Platini'ye Bodrum daveti! Galatasaray'ın yöneticilerinden Emir Sarıgül, Atletico Madrid ile Athletic Bilbao arasında önceki akşam oynanan UEFA Kupası finalini izlemek için Bükreş'e gitmiş
 
Yazı Boyutu

Galatasaray'ın yöneticilerinden Emir Sarıgül, Atletico Madrid ile Athletic Bilbao arasında önceki akşam oynanan UEFA Kupası finalini izlemek için Bükreş'e gitmiş.

Eşi Fatoş Hanım'ın tweet'lerinden öğrendim ki Sarıgül, UEFA Başkanı Michel Platini ile de bir araya gelmiş. Platini, Sarıgül'e; "Gerekçeli kararı bekliyoruz. Kimseyi mağdur etmeyiz ama şike yapan varsa da cezasını çekecek" demiş. Sarıgül, ayrıca Türk misafirperverliğini gösterip Platini'yi Bodrum'a davet etmiş.

Bülent Cankurt/Sabah

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İETT'den Adnan Menderes'e vefa
27.05.2015 17:22
İETT, tarihe geçen başbakanlarından merhum Adnan Menderes için Edirnekapı, Topkapı ve Ulubatlı’da bulunan üç durağı görselle kapladı.
Hamitabat Santrali'ne 520 milyon euro yatırım!
27.05.2015 16:50
Türkiye’nin en eski doğalgaz çevrim santrali olma özelliğini taşıyan Hamitabat Santrali’nin temeli atıldı.
Yalova’da belediye arsası satışa çıkarıldı!
27.05.2015 10:12
Tavşanlı Belediye Başkanlığı, Yalova Altınova’da Tavşanlı beldesinde yer alan arsa niteliğine sahip gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
SGK, 6 ilde gayrimenkul satıyor!
26.05.2015 17:30
Sosyal Güvenlik Kurumu, Adana, Ankara, Batman, Elazığ, İstanbul, 6 ilde toplam 12 gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
Yozgat’ta alt gelir grubu için bu konutlar kaçmaz!
26.05.2015 16:55
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Yozgat’ta toplam 27 konut için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Hülya Avşar, Akkoza Simit Sarayı’nı açtı
26.05.2015 14:13
Akkoza Simit Sarayı’nı açan Hülya Avşar, simitçi oldu.
Komyapı yeni projelere start verdi
26.05.2015 13:14
Komyapı önemli projelere imza atarken, süresinden önce tamamladığı projeler ile de takdir toplamaya devam ediyor.
Viaport Marina’da Kubat ve Funda Arar rüzgarı esecek!
26.05.2015 12:49
Türkiye’nin en değerli yatırımlarından biri olan Viaport Marina’da 29 Mayıs’ta Kubat ve Funda Arar’ı ağırlayacak.
Era Gayrimenkul’ün İzmir ofisleri artıyor!
26.05.2015 12:20
ERA Ses Ofisi, İzmir-Karşıyaka bölgesinde ERA Türkiye’nin nitelikli gayrimenkul danışmanlığı felsefesine uygun olarak kapılarını açtı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000