Doğa Rutkay, Alaçatı'daki evinin kapılarını açtı
Göksu Evleri ile Tepe Sitesi'nin duvar davası!
Beyoğlu Kentsel Sit Planları'na Danıştay onayı!
Başkan gözüyle Beyoğlu!
İETT'den vatandaşa doğum günü sürprizi!

Emir Sarıgül'den Michel Platini'ye Bodrum daveti!

Emir Sarıgül'den Michel Platini'ye Bodrum daveti! Galatasaray'ın yöneticilerinden Emir Sarıgül, Atletico Madrid ile Athletic Bilbao arasında önceki akşam oynanan UEFA Kupası finalini izlemek için Bükreş'e gitmiş
 
Yazı Boyutu

Galatasaray'ın yöneticilerinden Emir Sarıgül, Atletico Madrid ile Athletic Bilbao arasında önceki akşam oynanan UEFA Kupası finalini izlemek için Bükreş'e gitmiş.

Eşi Fatoş Hanım'ın tweet'lerinden öğrendim ki Sarıgül, UEFA Başkanı Michel Platini ile de bir araya gelmiş. Platini, Sarıgül'e; "Gerekçeli kararı bekliyoruz. Kimseyi mağdur etmeyiz ama şike yapan varsa da cezasını çekecek" demiş. Sarıgül, ayrıca Türk misafirperverliğini gösterip Platini'yi Bodrum'a davet etmiş.

Bülent Cankurt/Sabah

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Türklerin Batum'a ilgisi yoğun!
28.07.2015 11:54
Gürcistan’ın liman kenti Batum'a bir yılda giden 4.5 milyon turistin 3.5 milyonunu Türkler oluşturuyor.
Batı Mahal, doğanın merkezinde bir yaşam sunuyor
28.07.2015 10:43
Doğa içinde malikane konforu yaşatan Batı Mahal, lokasyonuyla merkezi noktalara erişim kolaylığı da sağlıyor
Ziraat Bankası Azerbaycan'da faaliyete başladı!
28.07.2015 10:28
Ziraat Bankası’nın Azerbaycan’daki iştiraki Ziraat Bank Azerbaycan ASC faaliyete başladı.
Avanos'taki tahta köprüyü sallayan 88 lira ödeyecek
27.07.2015 17:02
Nevşehir'in Avanos ilçesinde Kızılırmak üzerindeki asma köprünün güvenliğini sallayarak tehlikeye düşürenlere 88 lira para cezası uygulanacak.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000