Binali Yıldırım, İzmir'in çılgın projesini açıkladı!
Binali Yıldırım, İzmir'in çılgın projesini açıkladı!
İzmir'de arsa arayanlara çok özel yatırım fırsatı...
İzmir'de arsa arayanlara çok özel yatırım fırsatı...
Mete Horozoğlu otel açıyor!
Mete Horozoğlu otel açıyor!
Emlak Vergisi ödemelerinde son gün bugün!
Emlak Vergisi ödemelerinde son gün bugün!
Moğolistan'daki arıtma tesisi Türk şirkete emanet
Moğolistan'daki arıtma tesisi Türk şirkete emanet

Emlaktasondakika

Ebru Gündeş'e eşinden ikiz yalı!

Ebru Gündeş'e eşinden ikiz yalı! Reza Zarrab, yaklaşık üç hafta önce bir kız bebek dünyaya getiren ünlü şarkıcı Ebru Gündeş'e doğum hediyesi olarak Kandilli'de ikiz yalı hediye etti.
2011-10-31 - 09:43 31.10.2011 - 09:43 
Yazı Boyutu

20 gün önce kızı Alara'yı kucağına alan Ebru Gündeş'e eşi Reza Zarrab'ın hediye olarak ne alacağı merakla bekleniyordu. İşadamı, ünlü sanatçı için kesenin ağzını açtı.

Kandilli'de 40 milyon dolara iki yalı alan Rıza Zarrab, 750 metrekarelik yalılarının tadilatına başladı. Çift, 3 ay sonra ikiz yalılarına taşınacak.

Magazincity

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bizim Ev satışa çıktı
30.05.2016 11:48
Full House (Bizim Ev) dizine ev sahipliği yapan ev 4.15 milyon dolara satışa çıkarıldı.
MIMARSIV Selection 2016 etkinliği mimarları buluşturuyor
30.05.2016 10:52
Sektördeki seçkin malzeme firmalarının ürünlerini, mimarlar ve iç mimarlarla buluşturan "MIMARSIV Selection" etkinliği 2 Haziran'da düzenleniyor.
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği için çalışmalar sürüyor
27.05.2016 15:29
SPK Başkanı Vahdettin Ertaş, Gayrimenkul Sertifikaları Tebliği ile ilgili çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığını belirtti.
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000