İzmit Körfez Köprüsü'nün en ağır tabliyesi kaldırılıyor!
Dünyanın en korkunç otelinde bir gece 850 TL
Vaditepe Gölevleri'nde 283 bin TL'ye daire!
Piyalepaşa İstanbul hazırlığını Eylül ayına yapıyor
İşte dünyanın en inanılmaz su kaydırakları

Ebru Gündeş'e eşinden ikiz yalı!

Ebru Gündeş'e eşinden ikiz yalı! Reza Zarrab, yaklaşık üç hafta önce bir kız bebek dünyaya getiren ünlü şarkıcı Ebru Gündeş'e doğum hediyesi olarak Kandilli'de ikiz yalı hediye etti.
 
Yazı Boyutu

20 gün önce kızı Alara'yı kucağına alan Ebru Gündeş'e eşi Reza Zarrab'ın hediye olarak ne alacağı merakla bekleniyordu. İşadamı, ünlü sanatçı için kesenin ağzını açtı.

Kandilli'de 40 milyon dolara iki yalı alan Rıza Zarrab, 750 metrekarelik yalılarının tadilatına başladı. Çift, 3 ay sonra ikiz yalılarına taşınacak.

Magazincity

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konut sahibi olmak kolaylaşıyor
01.07.2015 13:42
Dar gelirli vatandaşın daha kolay bir şekilde ev sahibi olabilmesi için harekete geçen hükümet, damga vergisi yükünü azaltıyor.
Alaçatı'nın ilk kanal oteli: Port Alaçatı Hotel
01.07.2015 13:29
Alaçatı yat limanının hemen bitişiğindeki Port Alaçatı Hotel "Venedik Kanal Kent Projesi" olarak bilinen Port Alaçatı'nın bir parçası aynı zamanda.
SGK, prim ödeme süresini 3 Temmuz’a uzattı
01.07.2015 12:43
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), prim borcu olanların son ödeme günü olan 30 Haziran tarihini 3 Temmuz 2015'in gün sonuna kadar uzattığını açıkladı.
EXPO alanında iskele çöktü!
01.07.2015 12:10
Antalya’da gerçekleştirilecek olan EXPO 2016 alanında göçük meydana geldi ve 4 kişi yaralandı.
Hamdi Topçu, Sinpaş GYO yönetim kurulunda!
01.07.2015 11:01
Sinpaş GYO’nun 29 Haziran 2015 tarihinde gerçekleştirilen olağan genel kurul toplantısında, Hamdi Topçu yönetim kurulu üyeliğine seçildi.
Selimiye’nin ‘incisi’ yenileniyor
30.06.2015 17:21
Tarihi Selimiye Camisi’nin yanıbaşında bulunan tarihi Arasta Çarşısı’nın kubbe kurşunları 45 yıl sonra yenileniyor.
Gülman Group Bodrum’a iki yüzük taşı taktı
30.06.2015 16:41
Bodrum Gündoğan’da iki villa projesi birden geliştiren Gülman Group, yeni projelerin de haberini verdi.
Ayışığı Mercan Evleri’nde yaşam başladı!
30.06.2015 16:06
Ayışığı Gayrimenkul tarafından Bodrum Gümüşlük’te hayata geçirilen Ayışığı Mercan Evleri’nin inşaatı tamamlanarak yaşam başladı.
Stamford Bridge, 500 milyon sterline yenileniyor!
30.06.2015 14:13
Chelsea’nin milyarder sahibi Roman Abramovich, Stamford Bridge Stadı’nın yenileme çalışması için kesenin ağzını açtı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000