Tülin Şahin, Cadde'deki evinin kapılarını açtı
Tülin Şahin, Cadde'deki evinin kapılarını açtı
Adele, kombinin altında daracık odada uyuyordu!
Adele, kombinin altında daracık odada uyuyordu!
Mayıs ayında 5 bin 861 yeni konut satışa çıktı!
Mayıs ayında 5 bin 861 yeni konut satışa çıktı!
Binali Yıldırım, İzmir'in çılgın projesini açıkladı!
Binali Yıldırım, İzmir'in çılgın projesini açıkladı!
İzmir'de arsa arayanlara çok özel yatırım fırsatı...
İzmir'de arsa arayanlara çok özel yatırım fırsatı...

Emlaktasondakika

Çöp kamyonları uykudan uyandırmayacak!

Çöp kamyonları uykudan uyandırmayacak! Hidro-Mak firmasınca Türkiye’de ilk kez üretilen “Elektrikli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kasası” ise, fuarın ilgi çeken ürünleri arasındaydı
2012-05-31 - 09:50 31.05.2012 - 09:50 
Yazı Boyutu

Hidro-Mak firmasınca Türkiye'de ilk kez üretilen “Elektrikli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kasası” ise, fuarın ilgi çeken ürünleri arasındaydı. Çöp toplarken ve istiflerken motor sesi çıkarmayan araç, aynı zamanda yüzde 40'a yakın yakıt tasarrufu da sağlıyor. Fuarda, çöp toplarken yol temizliği de yapabilen araç da sergilendi.

Milliyet

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
EXPO REAL perakende sektörünü Grand Plaza ile yakalayacak
31.05.2016 11:47
Avrupa’nın gayrimenkul alanındaki en büyük fuarlarından biri olan EXPO REAL, bu yıl Grand Plaza projesi ile yepyeni bir iletişim platformu oluşturacak
Bizim Ev satışa çıktı
30.05.2016 11:48
Full House (Bizim Ev) dizine ev sahipliği yapan ev 4.15 milyon dolara satışa çıkarıldı.
MIMARSIV Selection 2016 etkinliği mimarları buluşturuyor
30.05.2016 10:52
Sektördeki seçkin malzeme firmalarının ürünlerini, mimarlar ve iç mimarlarla buluşturan "MIMARSIV Selection" etkinliği 2 Haziran'da düzenleniyor.
Sıla Grup'tan İran'a 700 bin dolarlık 2 hastane yatırımı
29.05.2016 11:50
Sıla Grup, İran'da toplam bin 750 yataklı ve yaklaşık 700 milyon dolar yatırım bedeli olan 2 hastanenin ihalesini kazandı.
Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı
28.05.2016 17:30
Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında güvenoyu alacak olan 65. Hükümet, yerli üretim hamlesi için düğmeye bastı.
Nef, Melting Point Projesi'ne sponsor oldu
28.05.2016 10:17
Aslı Kutluay’ın Vittorio Urbani küratörlüğünde Melting Point sergisi, Nef sponsorluğunda 22 Haziran’a kadar Venedik’te ziyaretçilerini bekliyor.
Türkiye konut fiyat endeksi 206,18 seviyesine yükseldi
27.05.2016 17:39
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından mart dönemine ilişkin Konut Fiyat Endeksi verileri açıklandı.
Kentsel dönüşüme hazırlan projesi basına tanıtıldı
27.05.2016 17:19
stanbul Serbest Mimarlar Derneği ve Türk Ytong’un işbirliği ile geliştirilen SARI IŞIK: KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN Projesi bugün tanıtıldı.
Nazenin Konakları, geleneksel çizgileriyle öne çıkıyor
27.05.2016 16:55
Nanda Yapı, Ergonomi Mimarlık ve Pehlivanoğulları işbirliğiyle hayata geçirilen Nazenin Konakları, Çengelköy’de özlenen hayatı yeniden yaşatacak.
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000