Ali Bostancı'dan 700 konutluk proje

Ali Bostancı'dan 700 konutluk proje Ali Bostancı İnşaat, Yıldırım'da 700 konutluk bir proje başlatacak. Ali Bostancı Şirketler Grubu, yöneticilere ve iş ortaklarına Çırağan'da iftar yemeği verdi
08.08.2011 - 12:06
Yazı Boyutu

Ali Bostancı Grup Yönetim Kurulu Başkan Vekili Halim Konuk, iftar münasebetiyle iş ortaklarıyla ve çalışma arkadaşlarıyla bir araya gelmekten mutluluk duyduklarını ifade etti. Ali Bostancı İnşaat Genel Müdürü Sedat Kızılcıklı da "Sizlerin katkı ve yardımlarıyla Ali Bostancı İnşaat olarak inşaat sektöründe önemli bir konumda yer alıyoruz. Bursa'da inşaat sektörünün lokomotifi durumundayız. Ayrıca yaklaşık 9 bin aileyi ev sahibi yapmanın da mutluluğunu yaşıyoruz" dedi Osmangazi Nilüfer ve Mudanya'da konut yapımının devam ettiğini kaydeden Kızılcıkta, Yıldırım'da Millet Mahallesi'nde 700 konutluk bir projeyi başlatacaklarını açıkladı. Kızılcıklı, "Millet Mahallesi'ndeki çalışmalar için hiçbir engel kalmadı.
Buradaki proje 700 konutluk. Çalışmalar en yakın zamanda başlayacak" dedi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000