Ali Ağaoğlu arkadaşına nereden ev aldı?

Ali Ağaoğlu arkadaşına nereden ev aldı? Türkiye'nin en önemli müteahhitlerinden biri olan Ali Ağaoğlu, önceki gün 2007 Best Model of Turkey birincisi Bige Yıldırımer için ev pazarlığı yaptı!
 
Yazı Boyutu

2007 yılında Best Model of Turkey yarışmasında birinci seçilen Yıldırımer dün Turyapı Lale Apartmanı'ndaki yeni daireden çıkarken görüntülendi. Evin önünde Ağaoğlu firmasına ait araç bekliyordu.

Yaptığı konut projeleriyle ülkenin en tanınan müteahhitlerinden olan Ali Ağaoğlu, birkaç gün önce Sarıyer'de bir arkadaşı için ev aldı.

Ağaoğlu, Turyapı tarafından yapılan Sarıyer Evleri'ndeki bahçe dubleksi için siteye gitti. Ağaoğlu 'Bir arkadaşım yakınına ev alacaktı, yardım istedi, müteahhidi tanıdığım için indirim de yaptırdım, evi aldılar' dedi.

Ağaoğlu'na evi gezip satış görüşmeleri yaparken Bige Yıldırımer ile annesinin eşlik ettiği öğrenildi. İşadamının adı bir süredir Bige Yıldırımer ile anılmaya başlanmıştı.

Firma Turyapı İnşaat
Proje Foresta Sarıyer
Telefon 0212 342 01 50
Adres Foresta Sarıyer Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Toyzz Shop 7 yeni mağaza açtı!
29.05.2015 14:19
Oyuncak denince akla ilk gelen marka olan Toyzz Shop birbiri ardına açtığı mağazalarıyla büyümeye devam ediyor.
TOKİ'den Bolu’ya 496 konut müjdesi! İhale tarihi...
29.05.2015 10:46
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Bolu Mudurnu’da hayata geçireceği 496 konut için 2 Haziran 2015 günü ihale düzenleyecek.
Soho House’un patronu Serdar Bilgili: Çok üzgünüm!
29.05.2015 10:06
Taksim Asmalımescit’te bulunan Soho House’un patronu Serdar Bilgili, önceki akşam eşi Nazlı Bilgili’yle görüntülendi.
Istwest, hafta sonu keyifli bir organizasyon düzenliyor!
29.05.2015 09:18
Markalı konut projelerindeki fırsatları bulan Evdekifirsat.com yeni projelerle büyümeye devam ediyor.
TOKİ, Kırşehir’de 131 konutun kura tarihleri!
28.05.2015 17:42
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Kırşehir Merkez Kayabaşı 2.Etap’ta bulunan toplam 131 konutun kura çekişini 23 Haziran’da yapacak.
Tarihi mekanlarda İstanbul dersleri devam ediyor!
28.05.2015 17:04
İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Esenler Belediyesi'nin ortaklaşa düzenlediği İstanbul Dersleri'nde sokak dersleri devam ediyor.
Açık Öğretim Lisesi sınavları ne zaman yapılacak?
28.05.2015 16:40
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) açık öğretim lisesi ve mesleki açık öğretim lisesi ikinci dönem sınavları, 30-31 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Antalya, otel yatırımında ilk sırayı aldı!
28.05.2015 14:29
Ekonomi Bakanlığı, konaklama sektörü için yapılan yatırımlar kapsamındaki 94 yeni proje için yatırım teşviği verdi.
Çamlık 18 Çekmeköy, Keller Williams'a emanet!
28.05.2015 11:58
MİKA İnşaat tarafından hızla değer kazanan bölgelerden Çekmeköy'de hayata geçirilen Çamlık 18 Çekmeköy Keller Williams ile işbirliği yaptı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000