Ali Ağaoğlu arkadaşına nereden ev aldı?

Ali Ağaoğlu arkadaşına nereden ev aldı? Türkiye'nin en önemli müteahhitlerinden biri olan Ali Ağaoğlu, önceki gün 2007 Best Model of Turkey birincisi Bige Yıldırımer için ev pazarlığı yaptı!
14.09.2011 - 09:24
Yazı Boyutu

2007 yılında Best Model of Turkey yarışmasında birinci seçilen Yıldırımer dün Turyapı Lale Apartmanı'ndaki yeni daireden çıkarken görüntülendi. Evin önünde Ağaoğlu firmasına ait araç bekliyordu.

Yaptığı konut projeleriyle ülkenin en tanınan müteahhitlerinden olan Ali Ağaoğlu, birkaç gün önce Sarıyer'de bir arkadaşı için ev aldı.

Ağaoğlu, Turyapı tarafından yapılan Sarıyer Evleri'ndeki bahçe dubleksi için siteye gitti. Ağaoğlu 'Bir arkadaşım yakınına ev alacaktı, yardım istedi, müteahhidi tanıdığım için indirim de yaptırdım, evi aldılar' dedi.

Ağaoğlu'na evi gezip satış görüşmeleri yaparken Bige Yıldırımer ile annesinin eşlik ettiği öğrenildi. İşadamının adı bir süredir Bige Yıldırımer ile anılmaya başlanmıştı.

Firma Turyapı İnşaat
Proje Foresta Sarıyer
Telefon 0212 342 01 50
Adres Foresta Sarıyer Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Şirketlerin tamamı 5 yıl içinde e-faturaya geçecek
29.03.2015 23:02
TÜRKKEP şirketi Genel Müdürü Yüksel Samast 5 yıl içinde şirketlerin tamamının e-faturaya geçmesinin planlandığını ve hızlı bir akış olacağını belirtti
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000