Spradon Evleri’nde 60 ay sıfır faizle! 1375 TL taksitle!

Spradon Evleri’nde 60 ay sıfır faizle! 1375 TL taksitle! Kuzu Grup tarafından TOKİ ile birlikte İstanbul Bahçeşehir 'de inşa edilen Spradon Evleri’nde uygulanan kampanya ile 60 ay sıfır faizle satılıyor. Spradon Evleri’nde aylık taksitler ise 1375 liradan başlıyor
09.04.2011 - 00:40
Yazı Boyutu

Kuzu Grup tarafından TOKİ ile birlikte İstanbul Bahçeşehir 'de inşa edilen Spradon Evleri, toplam 80 bin metrekarelik alan üzerinde 22 adet müstakil villa, 88 adet ikiz villa, 84 adet dubleks daire ve 127 adet normal daireden oluşuyor. 86 metrekare 456 metrekare arasında değişen konutlar uygulanan kampanya ile 60 ay sıfır faizle satılıyor. Spradon Evleri'nde aylık taksitler ise 1375 liradan başlıyor.
 

Spradon Evleri'nde kapalı ve açık yüzme havuzları, yemyeşil yaşam alanları, güneşlenme terasları, fitness merkezi, Türk hamamı ve sauna, yüzeyde araç geçişi olamayan yeraltı otoparkı mevcut. Sitede güvenlik konusu her eve yerleştirilen görüntülü iletişim sistemi ile sağlanıyor ve profesyonel bir güvenlik ekibi tarafından takip ediliyor. Projede, konutlar ve yaşam alanlarının tamamı için 7/24 kesintisiz enerji sağlayan jenaratör de bulunuyor.

İletişim bilgileri
Web: www.spradon.com
E-posta: info@kuzugrup.com
Tel: 0 212 444 58 98

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
Sektörden Haberler
Büyükşehir’den köylere 12 cami minaresi!
05.03.2015 13:43
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılacak 12 adet çelik minare yapımı için ihale yapıldı
One Tower Bridge, İstanbul'da tanıtıldı
05.03.2015 13:36
Londra’da adından çok yoğun bir şekilde söz ettiren One Tower Bridge’in İstanbul’daki lansmanı The Ritz Carlton İstanbul’da gerçekleştirildi.
Bilkent Station açıldı!
05.03.2015 13:11
Bilkent Center, yenilenen yüzü “Bilkent Station”ı Ankaralılarla tanıştırdı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000