New Holland, Sakarya’da kuracağı traktör fabrikasının inşaatına başladı!

New Holland, Sakarya’da kuracağı traktör fabrikasının inşaatına başladı! Traktör üreticisi New Holland & Case Türk Traktör AŞ, Erenler Bekirpaşa Mahallesi sınırları içerisinde 220 dönümlük araziyi satın alarak, kurmayı planladığı traktör fabrikasının hafriyat çalışmalarına başladı
31.08.2012 - 08:20
Yazı Boyutu

 

Traktör üreticisi New Holland & Case Türk Traktör AŞ, Erenler Bekirpaşa Mahallesi sınırları içerisinde 220 dönümlük araziyi satın alarak, kurmayı planladığı traktör fabrikasının hafriyat çalışmalarına başladı.

2013 yılı sonuna kadar üretime geçilmesi beklenen fabrikada bin 700 kişi iş sahibi olacak. Erenler Belediye Başkanı Cavit Öztürk, yaptığı açıklamada, firmanın bölgede yatırım değerinin 100 milyon lira civarlarında olduğunu söyledi. Sanayiciler ile geliştirilen diyaloglar sayesinde Erenler'e yeni fabrikalar kazandırdıklarını ifade eden Öztürk, bunun istihdama büyük katkısı olduğunu vurguladı. Erenler'e dev bir yatırım getirebilmenin sevincini yaşadıklarını dile getiren Öztürk, "Bu yatırım sadece Erenler ilçesi veya Sakarya için değil, Türkiye için de önemli ve değerli bir yatırımdır. İlçemizde olması ayrıca memnuniyet vericidir, çünkü böylesine dev bir yatırım bin 700 kişi için yeni iş imkânı demek olduğu kadar aynı zamanda ilçemizin sosyo-ekonomik anlamda da gelişmesi demektir. Bu tip yatırımlar ile sadece Erenler değil, Sakarya da cazip bir yatırım merkezi haline gelecektir. Yatırım yapmak isteyen herkese desteklerimiz devam edecektir." diye konuştu.

Zaman

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sanat sokağa taştı, harika görüntüler ortaya çıktı!
02.03.2015 16:20
Sokak sanatçıları tasarladığı bu eserler için, çevrelerindeki her tür nesneyi çizimleriyle tamamlayarak ilginç ve keyifli görüntüler ortaya çıkarmış.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000