Türk müteahhitleri Kazakistan'ı yeniden inşa ediyor

Türk müteahhitleri Kazakistan'ı yeniden inşa ediyor Türk müteahhitleri, Kazakistan'ın Almatı şehrinde 5 yıldızlı sanatoryum inşa etti. Daha önce de Astana'nın simgesi olan ve Sembol İnşaat tarafından inşa edilen Han Çadırı açılmıştı
14.10.2010 - 15:47
Yazı Boyutu

 


Türk müteahhitleri, Kazakistan'ın Almatı şehrinde 5 yıldızlı sanatoryum inşa etti. TA Grup'a bağlı A-Ta Stroy tarafından Kazakistan'ın Almatı şehrinde inşa edilen 5 yıldızlı sanatoryumda yok, yok. Sanatoryumda kalacak yaşlılar ve hastalar, kapalı ve açık yüzme havuzları, solaryum hizmeti, tenis kortları, açık ve kapalı spor salonları ile diskotekleri de dahil olmak üzere 5 yıldızlı otellerde bulunan tüm olanaklardan yararlanacak. Daha önce de Astana'nın simgesi olan ve Sembol İnşaat tarafından inşa edilen Han Çadırı, Cumhurbaşkanı Nursultan Nazarbayev'in doğum gününde törenle açılmıştı. TA Group Yönetim Kurulu Başkanı Taha Altaylı, 'Burası artık dört dörtlük yapısı ile hizmet vermeye hazır hale gelmiştir' diye konuştu.

TÜRK İŞLETMECİ ÇALIŞTIRACAK

Altaylı, 'Beni sevindiren ve mutlu eden en önemli konulardan birisi de buranın yine bir Türk işletmeci tarafından çalıştırılacak olmasıdır' dedi. Sanatoryum, Başkent Astana'da Yeşil Otel ve Almatı'da İntercontinental Otel'i işleten Ahsel Grup tarafından yönetilecek.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
Sektörden Haberler
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000