89 BİN LİRAYA DAİRELER

89 BİN LİRAYA DAİRELER Özyurtlar İnşaat tarafından Beylikdüzü'nde inşa edilen N Towers projesinde yer alan dairelerin fiyatları 89 bin lira ile 169 bin lira arasında değişiyor.
03.10.2011 - 13:16
Yazı Boyutu

Haramidere'de hayata geçirilen N Towers'da yer alan daireler Haziran 2012'de sahiplerine teslim edilecek.

32 bin metrekaralik bir alan üzerinde yükselen N Towers 31 katlı 8 blokta 2 bin 48 daire ve 40 ticari üniteden oluşuyor.

N Towers'da alanları 66 metrekare ile 142 metrekare arasında değişen 1+1, 2+1 ve 3+1 daire tiplerinde seçenekler mevcut.

N TOWERS FİYATLAR

N Towers'da yer alan dairelerden 66 metrekarelik 1+1'ler 89 bin TL ile 109 bin TL, 106 metrekarelik 2+1'ler 149 bin TL ile 169 bin TL'den satılmakta.

4 BİN LİRA İNDİRİM

Peşin alımlarda 4 bin lira indirim yapıldığı projede yüzde 30 peşinatla konut sahibi olunabiliyor, kalan tutar vade farksız olarak 48 ay boyunca taksitlendirilebiliyor.

YÜZDE 50 PEŞİN, KALANI TESLİMATTA

Özyurtlar İnşaat tarafından oluşturulan diğer bir ödeme planına göre ise yüzde 50 peşinat ödeniyor. Kalan tutar ise konut teslim tarihinde ödenebiliyor.

N Towers'ın sosyal olanakları arasında; katlı sosyal tesis içerisinde açık yüzme havuzu, restoran, cafe, yapay göletler, çocuk oyun alanları ve açık ile kapalı otopark yer alıyor.

N Towers İletişim Bilgileri

Web adresi: http://www.ntowers.com.tr/

Tel : 0212 699 13 53

Fax : 0212 699 13 15

Firma Özyurtlar İnşaat
Proje N Şehir Esenyurt
Telefon 444 4 027
Adres N Şehir Esenyurt Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000