Bayraklı Tower İzmir’de yüzde 25 peşinatla!

Bayraklı Tower İzmir’de yüzde 25 peşinatla! İzmir'de 2012 sonunda sahiplerine teslim edileceği bildirilen Bayraklı Tower'da son beş ofis ile yarım veya tam olarak alınabilecek son 2 katın yüzde 25 peşin, 120 ay vade imkanıyla satılacağı açıklandı
 
Yazı Boyutu

 

İzmir'de 2012 sonunda sahiplerine teslim edileceği bildirilen Bayraklı Tower'da son beş ofis ile yarım veya tam olarak alınabilecek son 2 katın yüzde 25 peşin, 120 ay vade imkanıyla satılacağı açıklandı. Kavuklar'ın ana hissedarı olduğu ve Miray İnşaat'ın ortaklığıyla yapılan Bayraklı Tower'ın inşaatı 21'inci katma ulaştığında ofislerin de yüzde 90'ının satıldığı bilgisi verildi. Ankara Caddesi'nde, faaliyete geçecek iş yaşam merkezi Bayraklı Tower'da son ofisler için talepler alınırken, satışa açılan son 2 kat da yarım kat veya tam kat seçeneğiyle yatırımcılara sunulmaya başlandı

Posta Ege

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Artaş Grubu 30 milyon kişiyi ağırlıyor!
25.05.2015 13:40
ArenaPark, ArmoniPark ve Kayseri Park’ın tamamına sahip olan Artaş Grubu, bu üç AVM’de ayda 2.5 milyon, yılda ise 30 milyon kişiyi ağırlıyor.
Gemlik’te 2 bin 200 yıllık lahit bulundu!
25.05.2015 11:38
Bursa’nın Gemlik ilçesinde inşaat hafriyatında 2200 yıllık lahit ortaya çıktı.
Bülent Ersoy o kıyafetle bu kez pırlantacıya gitti!
25.05.2015 10:27
Bülent Ersoy, geçtiğimiz günlerde usta sanatçı Münir Özpınar’ın cenazesinde giydiği siyah kıyafeti ile pırlantacıda görüntülendi.
Ali Ege Ağaoğlu'nun doğum günü kutlandı!
25.05.2015 10:21
Ali Ağaoğlu'nun oğlu Ali Ege Ağaoğlu 2 yaşına bastı.
Londra'da ördeklere özel yol!
25.05.2015 09:27
Bazı ülkelerde kaldırımda yürümek bile zorken, bu şanslı İngiliz ördeklerin kendilerine özel yolu var!
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000