Nevbahar Botanik Ankara'da 137 bin 800 TL'ye!

Nevbahar Botanik Ankara'da 137 bin 800 TL'ye! YDA Group'un Ankara Yenimahalle'de inşa ettiği Nevbahar Botanik projesinde konut fiyatları 137 bin 800 liradan başlıyor
24.11.2010 - 01:32
Yazı Boyutu

 

 

YDA Group'un Ankara Yenimahalle'de inşa ettiği yeni projesi Nevbahar Botanik Ankara, 103 metrekare ile metrekare arasında 2+1, 3+1 ve 4+1 tipindeki konutlardan oluşuyor.

1244 konuttan meydana gelen Nevbahar Botanik projesinin Mayıs 2012'de teslim edilmesi planlanıyor.

Toplam 5 etaptan oluşacak Nevbahar Botanik konutlarında ikinci etaptaki konutların satışı sürüyor. Nevbahar Botanik evlerinde fiyatlarsa 137 bin 800 liradan başlıyor, 284 bin liraya kadar çıkıyor.

Bol sosyal donatılarıyla dikkat çeken Ankara Nevbahar Botanik projesinde 56 bin metrekarelik botanik parkının yanı sıra, bisiklet yolları, tenis kortu, futbol sahası, yürüyüş yolları, çocuk oyun alanları, kafeterya, süs havuzları, fıskiyeler ve otomatik bahçe sulama sistemi bulunuyor.

Güvenlikli araç giriş-çıkışı ile kameralı güvenlik hizmetinin bulunacağı Nevbahar Botanik'te jeneratör, blok girişlerinde engelli rampaları, özel engelli otoparkları ve açık otoparklar yer alıyor. 

Nevbahar Botanik projesinde ayrıca, 40 bin metrekarelik Nev Bazaar adında alışveriş merkezi, 10 bin 500 metrekarelik Nev hayat adında hastane ile 75 bin metrekarelik özel okul ile 4 bin metrekarelik benzin istasyonu bulunuyor.

 

Nevbahar Botanik iletişim bilgileri

Web: http://www.nevbaharbotanik.com/

E-posta: info@nevbaharkonutlari.com

Tel: 0 312 386 18 18

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000