Minitolia'da 550 lira taksitle daire!

Minitolia'da 550 lira taksitle daire! Anadolum İnşaat tarafından yapılan Minitolia Kurtköy’de liste fiyatları 43 bin TL’den başlıyor. Fakat peşin alımlarda Minitolia Kurtköy’de fiyatlar 34 bin liradan başlıyor
23.05.2010 - 03:31
Yazı Boyutu

 

Anadolum İnşaat tarafından İstanbul Kurtköy'de inşa edilen Minitolia Kurtköy 5 bin metrekare arsa üzerinde yapılıyor. Toplam 5 bin metrekare inşaat alanına sahip olan Minitolia Kurtköy projesinde 100 konut bulunuyor. Minitolia Kurtköy projesinde inşaat başlarken projenin 18 ayda tamamlanması planlanıyor.
 

Minitolia Kurtköy projesinde konutların liste fiyatları 43 bin liradan başlıyor. Minitolia Kurtköy'de 35 metrekareyle 75 metrekare arasında değişik büyüklükte 1+0  stüdyo daire, 1+1 ve 2+1 normal daireler bulunuyor.

Minitolia Kurtköy'de 35 metrekarelik stüdyo daireler için 3.500 lira peşinat veriliyor. 6 sonra 4.450 lira, 9 ay sonra 4.450 lira ödeniyor. Daha Minitolia Kurtköy'de 12 ay boyunca 550 lira taksit veriliyor. Teslimde de 19.250 lira ödenen Minitolia Kurtköy'de böylece toplamda yine 43 bin lira ödeniyor.

Minitolia'da 50 metrekare daireler 74 bin lira, 60 metrekare daireler 88 bin lira ve 75 metrekare daireler de 105 bin liradan satılıyor.
Sabiha Gökçen Havalimanı'na çok yakın bir konumda bulunan Minitolia Kurtköy projesinde fitness merkezi, süs havuzu ve yürüyüş alanları yer alıyor.

Minitolia Kurtköy projesinde konutlar, oturuma hazır vaziyette teslim edilecek. Minitolia Kurtköy projesinin sosyal alanlarında fitness merkezi, süs havuzu ve yürüyüş parkurları bulunuyor.
 
 


Minitolia Kurtköy iletişim bilgileri
Web: www.minitolia.com
Tel: 0 216 646 24 05
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
Sektörden Haberler
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000