Yunus Evler'de son durum!

Yunus Evler'de son durum! Yunuseli'nde Yunus Evler adında 550 konutluk yeni bir projeye başlıyor
 
Yazı Boyutu

Taşyakan İnşaat, Bursa Yunuseli'nde 550 konutluk yeni bir projeye başlıyor. Yunus Evler projesinde daireler 3+1 ve 2+1 tipinde üretilecek. 18 ayda tamamlanacak site, kat sayıları farklı 20 bloktan oluşacak. Projede, 3+1 konutlar için 90 bin liralık, 2+1 daireler içinde 70 bin liralık kredi kullanılabiliyor.Yunus Evler'den daire satın alacaklar için bir de kampanya bulunuyor. Alıcılar teslim için beklediği sürede aylık 500 lira olmak üzere kira yardımı da alıyor.

Projede yarı olimpik yüzme havuzu, çocuk oyun alanı, doğalgaz kombili sistem, geniş balkonlar bulunuyor.

Teslim tarihi: 2013 Şubat

İnşaat durumu: Yeni başladı

Fiyat listesi:

 2+1 105 metrekare ve dubleks 145 metrekare daireler 95 bin lira

3+1 130 metrekare daireler 125 bin lira

3+1 185 metrekare dubleks daireler 165 bin lira

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Trabzon’daki tarihi Bedesten ilgi bekliyor!
21.04.2015 11:13
Trabzon'daki tarihi çarşı, her geçen gün sayısı artan büyük alışveriş merkezlerine rağmen yaklaşık 400 yıldır kent ticaretindeki önemini koruyor.
Tarihi Şah Melek Camisi’ne PVC sundurma!
21.04.2015 10:19
Edirne’deki yaklaşık 600 yıllık Şah Melek Camii’nin girişine yapılan PVC sundurma tepki çekiyor.
TOKİ, Giresun’da 592 konut inşa edecek!
21.04.2015 09:53
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Giresun’da konut, ticaret merkezi ve cami inşaatı yapımı için bugün ihale düzenliyor.
TOKİ, 98 bin liraya daire sahibi yapacak!
20.04.2015 17:32
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Edirne Fırınlarsırtı’nda alt gelir grubu için uygun fiyatlarla daire sahibi yapacak.
Diyarbakır'da ilk güneş enerjisi santrali kuruldu!
20.04.2015 16:58
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin, doğa dostu kaynaklara dikkat çekmek için hayata geçirdiği bölgenin ilk güneş enerji santrali yarın açılıyor.
Mai’de şimdi kullanmaya başla, ödemeler gelecek yıla
20.04.2015 16:50
FerYapı’nın İstanbul’un gelişim potansiyeli en yüksek bölgelerinden Kartal’da inşa ettiği Mai Residence’da ödemeler bir yıl erteleniyor.
DKY Kartal’ın ofis bloğu erken uçacak
20.04.2015 16:42
DKY Kartal Projesi içinde yer alan ofis bloğu ile ilgili çok fazla talep alınca Haziran için planlanan satış takvimi daha erkene çekilecek.
İstanbul’un çatıları yeşillenecek!
20.04.2015 16:18
Yeşil çatılar konusunda dünyadaki en büyük organizasyon olan 4. Uluslararası Yeşil Çatı Kongresi bu yıl ilk kez İstanbul’da düzenleniyor.
Evdekifirsat.com konut marketi gibi çalışıyor
20.04.2015 16:07
Tüketicinin isteği doğrultusunda markalı konutların satış ve pazarlamasını yapan Evdekifirsat.com, şimdi de beyaz eşyaları hediye ediyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000