Yunus Evler'de son durum!

Yunus Evler'de son durum! Yunuseli'nde Yunus Evler adında 550 konutluk yeni bir projeye başlıyor
 
Yazı Boyutu

Taşyakan İnşaat, Bursa Yunuseli'nde 550 konutluk yeni bir projeye başlıyor. Yunus Evler projesinde daireler 3+1 ve 2+1 tipinde üretilecek. 18 ayda tamamlanacak site, kat sayıları farklı 20 bloktan oluşacak. Projede, 3+1 konutlar için 90 bin liralık, 2+1 daireler içinde 70 bin liralık kredi kullanılabiliyor.Yunus Evler'den daire satın alacaklar için bir de kampanya bulunuyor. Alıcılar teslim için beklediği sürede aylık 500 lira olmak üzere kira yardımı da alıyor.

Projede yarı olimpik yüzme havuzu, çocuk oyun alanı, doğalgaz kombili sistem, geniş balkonlar bulunuyor.

Teslim tarihi: 2013 Şubat

İnşaat durumu: Yeni başladı

Fiyat listesi:

 2+1 105 metrekare ve dubleks 145 metrekare daireler 95 bin lira

3+1 130 metrekare daireler 125 bin lira

3+1 185 metrekare dubleks daireler 165 bin lira

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Dünyanın en uzun kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Dubai’ye 4600 metrekarelik Apple mağazası geliyor!
21.05.2015 16:49
Amerikalı teknoloji devi Apple'ın Dubai’de 4600 metrekarelik mağaza açacağı iddia ediliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000