Yüksem İnşaat Platin Residance, Aydın'da yükseliyor!

Yüksem İnşaat Platin Residance'ı Aydın'da yükseltiyor! Aydın Söke'de konumlandırılan Platin Residence toplamda 80 konuttan oluşuyor.
29.06.2012 - 12:29
Yazı Boyutu

Aydın'ın prestij projesi Platin Residence Yüksem İnşaat tarafından Aydın'ın Söke ilçesinde nitelikli konut talebine hitap etmek üzere planlanan ve inşaatına başlanan Platin Residence, ll'er katlı 2 blokta toplam 80 daireden oluşuyor. Lüks bir konutun tüm özelliklerini içinde barındıran ve kaliteli bir yaşam isteyen kişilerin taleplerini karşılamak üzere teknik ve sosyal donatılar ile yapılandırılan proje, yeşil alanlarının yoğunluğu ile de dikkat çekiyor. 100 m2'lik 2+1'ler ile 155 m2'lik 3+1 'lerden oluşan projede m2 birim fiyatları 105 TL. Deprem riski yüksek bir bölgede yer alan proje, deprem dayanıklı yapılması ile dikkat çekiyor. Yüksem İnşaat ortağı ve Platin Residence satış sorumlusu Süleyman Semerci, je grout sistemi ile projenin 8 şiddetindeki depreme dayanıklı bir yapı olacağını söylüyor. 

Ekonomist Mortgage

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Başakşehir’in akıllı daireleri görücüye çıktı!
31.03.2015 12:51
İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Başakşehir’de inşa edilen Vadişehir projesindeki daireler akıllı ev alt yapısına sahip.
İnşaat hanımların en iyi kariyer yapacağı alandır
31.03.2015 11:48
Hanımlar için en uygun iş kollarından birisi olarak inşaatı gören Vaditepe Gölevleri’nde Satış ve Pazarlama Müdürü, herkesi teşvik ediyor.
Vadişehir Başakşehir bugün satışa açılıyor!
31.03.2015 11:29
Başakşehir'in 50 bin metrekare üzerine kurulan projesi Vadişehir'in basın lansmanı bugün yapılıyor.
Çatı malzemelerinin yangını tetiklediğini biliyor muydunuz?
31.03.2015 11:29
Uzmanlar, yanıcı çatı malzemelerinin yangın güvenliği açısından çok büyük tehlike oluşturduğuna dikkat çekiyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000