Yüksem İnşaat Platin Residance, Aydın'da yükseliyor!

Yüksem İnşaat Platin Residance'ı Aydın'da yükseltiyor! Aydın Söke'de konumlandırılan Platin Residence toplamda 80 konuttan oluşuyor.
 
Yazı Boyutu

Aydın'ın prestij projesi Platin Residence Yüksem İnşaat tarafından Aydın'ın Söke ilçesinde nitelikli konut talebine hitap etmek üzere planlanan ve inşaatına başlanan Platin Residence, ll'er katlı 2 blokta toplam 80 daireden oluşuyor. Lüks bir konutun tüm özelliklerini içinde barındıran ve kaliteli bir yaşam isteyen kişilerin taleplerini karşılamak üzere teknik ve sosyal donatılar ile yapılandırılan proje, yeşil alanlarının yoğunluğu ile de dikkat çekiyor. 100 m2'lik 2+1'ler ile 155 m2'lik 3+1 'lerden oluşan projede m2 birim fiyatları 105 TL. Deprem riski yüksek bir bölgede yer alan proje, deprem dayanıklı yapılması ile dikkat çekiyor. Yüksem İnşaat ortağı ve Platin Residence satış sorumlusu Süleyman Semerci, je grout sistemi ile projenin 8 şiddetindeki depreme dayanıklı bir yapı olacağını söylüyor. 

Ekonomist Mortgage

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sapanca Mesken projesinin detayları açıklandı!
27.04.2015 17:23
Siyo İnşaat projesi olan Sapanca Mesken, 4 bin metrekare üzerinde 4 adet müstakil villadan oluşuyor.
TOKİ konutları Türkiye'nin en sağlam binaları kategorisinde!
27.04.2015 16:21
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Mehmet Ergün Turan, bugün AA Finans Masası'nın konuğu oldu ve sektörle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Doğru nefes al, hastalıktan korun!
27.04.2015 15:53
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından çalışanlar için düzenlenen 'Doğal nefes çalışması' semineri ile doğru şekilde nefes almanın önemi anlatıldı.
Çekmeköy’de konut almanın tam zamanı!
27.04.2015 14:50
216 Yapı tarafından İstanbul Çekmeköy’de hayata geçirilen 216 Butik Plus Rezidans ev alacaklara ödemeyi kolaylaştıran seçenekler sunuyor.
İnternetten alışverişte büyük değişiklik!
27.04.2015 10:22
İnternetten alışveriş yapanlar müjde. E-ticaret yasasına büyük değişiklikler geliyor.
"O kadar malı eşimin üstüne yaptım, pişmanım!"
27.04.2015 09:40
Feryal Gülman’ın 200 milyon liralık boşanma davası açtığı Kemal Gülman, ‘duygusallığı’ yüzünden pişmanlık yaşadığını söyledi.
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000