W Roof Kurtköy projesi yakında satışa çıkacak!

W Roof Kurtköy projesi yakında satışa çıkacak! W Roof Kurtköy projesi Erguvan İnşaat ve Demirbaş Yapı Ortaklığı'nda inşa ediliyor. WRoof Kurtköy'ün bu hafta içinde satışa çıkması planlanıyor
 
Yazı Boyutu

Erguvan İnşaat ve Demirbaş Yapı Ortaklığı, Kurtköy'de hayata geçirdikleri W Bahçe projesinin ardından yeni bir proje için düğmeye bastı. Yine Kurtköy'de inşa edilecek olan bu yeni projenin adı WRoof olarak açıklandı.

Kurtköy-Yenişehir Mahallesi'nde konumlandırılacak W Roof projesinde 216 konutun yer alması planlanıyor. İnşaat başladıktan sonra 12-15 ay gibi bir sürede tamamlanarak sahiplerine teslim edilmesi hedeflenen W Roof Kurtköy'ün oldukça uygun fiyatlarla satışa çıkması bekleniyor.

*Haberimizde yer alan görsel temsilidir. W Roof projesiyle herhangi bir ilgisi yoktur.

W Roof İletişim Bilgileri;

Web: http://www.wbahce.com/

Telefon: 0216 702 18 18

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Erguvan İnşaat
Proje W Roof Kurtköy
Telefon 0850 532 0 999
Adres W Roof Kurtköy Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Madonna evine Türk hamamı yaptırıyor!
23.05.2015 17:21
Dünyaca ünlü şarkıcı Madonna, Türk hamamı da içeren SPA merkezi yaptırıyor.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000