Vadi Vista Ankara Evleri'nde teslimler ne zaman?

Vadi Vista Ankara Evleri'nde teslimler ne zaman? Üç blokta 52 konuttan oluşan Vadi Vista Ankara Evleri projesinde daireler akıllı otomasyon sistemleriyle donatıldı
06.05.2013 - 15:18
Yazı Boyutu

Tekin Yapı ve Emir İnşaat ortaklığında yapılan Vadi Vista Ankara projesi Çankaya'da 5 bin 93 metrekarelik alana kuruluyor. 52 konutluk Vadi Vista projesi üç blok halinde yükseliyor. Projede her katta iki daire bulunuyor. Vadi Vista projesinde dairelerin tamamı 4 oda 1 salon tipinde yapılıyor. Dairelerin alanları ise 160 metrekare ile 162 metrekare arasında değişiyor. 

Vadi Vista Ankara projesinde teslimler 2014 yılının Kasım ayında yapılacak. Yüzde 70'i yeşil alanlara ayrılan Vadi Vista projesinde daireler akıllı otomasyon sistemiyle donatılıyor. Vadi Vista Ankara projesinin ön cephesinden İmrahor Vadisi ve Elmadağ, arka cephesinden ise Ankara manzarasını izlenebiliyor. 

Ankara Vadi Vista projesinde daire teslimleri set üstü ocak, ankastre fırın, davlumbaz, çöp öğütücü, evye, lamine parke ve Lineadecor mutfak ürünleriyle yapılıyor.

Vadi Vista Ankara Evleri'nin Özellikleri;

-Fitness salonu
-Yüzme havuzu
-Sauna
-Fin hamamı
-Bilardo salonu
-Yürüyüş ve oturma alanları
-Çocuk oyun alanları
-Kapalı otopark 

Vadi Vista Ankara Evleri İletişim Bilgileri;

Web: http://vadivista.com/

Telefon: 0312 495 74 75

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000