Vadi Tepe fiyat listesi

Vadi Tepe fiyat listesi Vadi Tepe Bahçeşehir projesinde dairelerin fiyatları 250 bin 400 liradan başlangıç gösteriyor
28.11.2013 - 09:29
Yazı Boyutu

Bahçeşehir'de konumlandırılan Vadi Tepe Bahçeşehir'de 118 ila 155 metrekare 2+1 konutlar 250 bin 400 TL ile 394 bin 900 TL, 163 ila 174 metrekare 3+1 konutlar 325 bin 100 TL ile 513 bin 600 TL, 194 ila 202 metrekare 4+1 konutlar 396 bin 700 TL ile 630 bin 700 TL, 252 metrekare 5+1 konutlar 691 bin 200 TL ile 841 bin 700 TL, 340 metrekare 5+2 dubleksler ise 966 bin 700 TL ile 1 milyon 71 bin TL arasında değişen fiyatlarla satışa sunuluyor. Kiptaş tarafından hayata geçirilen Kiptaş Vaditepe'de arsa alanı 284 bin metrekare olarak belirlendi. 4 bin konutluk bir proje olan Vaditepe Bahçeşehir'de teslimler 2015 yılının Eylül ayında gerçekleştirilecek. 25 bin metrekare ticari alan yanı sıra Vaditepe Bahçeşehir içerisinde; açık ve kapalı otoparklar, çocuk oyun alanları, çocuk yüzme havuzu, kapalı yüzme havuzu, kapalı otopark, kafe, güvenlik, Türk hamamı, yürüyüş parkuru, vitamin bar, mescit, okul, kreş ve market sıralanıyor. Az katlı ve yüksek katlı bloklardan meydana gelen Vaditepe Bahçeşehir'de dairelerde ankastre dijital fırın, ankastre set üstü ocak ve davlumbaz bulunuyor.

Kiptaş Vaditepe Bahçeşehir iletişim bilgileri;
Web: http://www.vaditepebahcesehir.com 
Telefon: 0212 428 88 00
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000