Twinstar Yakacık Konutları lansmanına yoğun ilgi

Twinstar Yakacık Konutları lansmanına yoğun ilgi Yakacık Twinstar Konutları projesi 210 bin liradan başlayan fiyatlarla satışta
04.02.2014 - 16:51
Yazı Boyutu

Demirli Yapı tarafından hayata geçirilmekte olan Twinstar Yakacık projesinin lansmanı 4 Şubat 2014 günü gerçekleştirildi. 2 blokta 120 konuttan meydana gelen projenin lansmanı basın mensupları tarafından ilgi gördü.

6 bin 113 metrekare arsa üzerinde inşa edilen projede daire fiyatları 210 bin liradan başlayıp 725 bin liraya kadar artış gösteriyor. 1+1, 2+1, 3+1, 4+1 ve penthouse daire seçeneklerinin bulunduğu projede minimum kira getirisinin 1000 lira olması bekleniyor.

Teslimlerin Haziran 2015 tarihinde gerçekleştirileceği Twinstar Yakacık Evleri'nde konutlar 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 şeklinde tasarlandı. Mimarisi ve lokasyonuyla dikkat çeken projede fitness center, sauna, yüzme havuzu, otopark, çocuk oyun alanlrı gibi birçok seçenek bulunuyor.

Twinstar Yakacık İletişim Bilgileri;

Web: http://www.twinstar.com.tr/

Telefon: 444 3 675

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Firma Demirli Yapı
Proje Twinstar Yakacık
Telefon 444 3 675
Adres Twinstar Yakacık Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000