Tuzla Evora İstanbul fiyat listesi! 96 bin 700 liraya!

Tuzla Evora İstanbul fiyat listesi! 96 bin 700 liraya! Evora İstanbul Evleri'nde satılık daire fiyatları 96 bin 700 liradan başlangıç gösteriyor
05.10.2013 - 09:56
Yazı Boyutu

Evora İstanbul projesi 96 bin 700 liradan başlıyor. 44 bloktan meydana gelmekte olan projede stüdyo ile 4+1 arasında değişen konut seçenekleri yer alıyor.

Teknik Yapı tarafından inşa edilen Evora İstanbul projesi 850 bin metrekarelik inşaat alanına sahip. Toplamda 5 bölgeden oluşan Evora İstanbul'un arsa alanı 300 bin metrekare olarak belirlendi.

5 bin 72 bağımsız bölümden oluşmakta olan Evora İstanbul Konutları'nda stüdyolar 96 bin 700 liradan, 1+1'ler 115 bin 700 liradan, 2+1'ler 199 bin 700 liradan, 3+1'ler 247 bin 500 liradan, 4+1'ler 361 bin 700 liradan başlıyor.

Yüzde 80'den fazlası yeşil alan olarak tasarlanan Evora İstanbul projesi Sabiha gökçen Havalimanı'na 7 dakika mesafede hayata geçiriliyor. 4 bin 304 dairenin yer aldığı projede çocuk parkı, toplantı odası, satranç, fitness center, dinlenme odaları, açık yüzme havuzu, Türk hamamı, sauna, açık yüzme havuzu, süs havuzları, yürüyüş ve koşu parkuru, tek pota basketbol sahası ve teknik servis odası mevcut.

Evora İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://www.evoraistanbul.com/

Telefon: 444 10 08

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Firma Teknik Yapı
Proje Evora İstanbul
Telefon 0216 392 41 00
Adres Evora İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000