Turgutreis İnşaat Esenyurt Esila Kent!

Turgutreis İnşaat Esenyurt Esila Kent! Turgutreis İnşaat, Esenyurt projesi Esila Kent'te fiyatlar 89 bin liradan başlıyor
 
Yazı Boyutu

Esila Kent'te;

90 metrekarelik 1 oda 1 salon evler 89 bin liradan, 

120 metrekarelik 2 oda 1 salon evler 139 bin liradan, 

150 metrekarelik 3 oda 1 salon evler ise 189 bin liradan başlıyor.

Turgutreis İnşaat imzasıyla hayata geçirilen Esila Kent'tan banka kredisiyle ev sahibi olmak mümkün. 420 konuttan meydana gelen Esila Kent, 6 bloklu bir proje. Şubat 2014'te yaşamın başlayacağı Esila Kent projesinde 1 oda 1 salon, 2 oda 1 salon ve 3 oda 1 salon konutlar mevcut. 

Esila Kent içerisinde; yüzme havuzundan spor salonuna, güzellik merkezinden kat bahçelerine, oyun sahasından Türk hamamına, çocuk kulübünden çok amaçlı salona kadar pek çok birim sıralanıyor.

Esila Kent İletişim Bilgileri;

Web: http://www.esilakent.com

Telefon: 0212 854 32 36

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Turgutreis Group
Proje Esila Kent
Telefon 0212 620 36 36
Adres Esila Kent Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Hülya Avşar, Akkoza Simit Sarayı’nı açtı
26.05.2015 14:13
Akkoza Simit Sarayı’nı açan Hülya Avşar, simitçi oldu.
Komyapı yeni projelere start verdi
26.05.2015 13:14
Komyapı önemli projelere imza atarken, süresinden önce tamamladığı projeler ile de takdir toplamaya devam ediyor.
Viaport Marina’da Kubat ve Funda Arar rüzgarı esecek!
26.05.2015 12:49
Türkiye’nin en değerli yatırımlarından biri olan Viaport Marina’da 29 Mayıs’ta Kubat ve Funda Arar’ı ağırlayacak.
Era Gayrimenkul’ün İzmir ofisleri artıyor!
26.05.2015 12:20
ERA Ses Ofisi, İzmir-Karşıyaka bölgesinde ERA Türkiye’nin nitelikli gayrimenkul danışmanlığı felsefesine uygun olarak kapılarını açtı.
Dumankaya'dan kazandıran projeler!
26.05.2015 11:45
Dumankaya İnşaat, Dumankaya Dünyası farkıyla oturumculara eşsiz bir konfor imkânı sunarken yatırımcılar için de kazandıran projeler hayata geçiriyor.
Sultanbeyli’de tapu devir heyecanı!
26.05.2015 11:29
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sultanbeyli'nin tapu sorununun çözümü konusunda önemli bir adım atıldığını söyledi.
Avrupa Konutları Kale dükkan fiyatları
26.05.2015 10:40
Satışların tüm hızıyla devam ettiği projede fiyatlar 2 milyon 519 bin liradan başlıyor.
İnsanın dünyası su altına indi
26.05.2015 09:57
Jason De Caires Taylor’ın beton heykelleri Askeri Müze’de sergilenecek.
Artaş Grubu 30 milyon kişiyi ağırlıyor!
25.05.2015 13:40
ArenaPark, ArmoniPark ve Kayseri Park’ın tamamına sahip olan Artaş Grubu, bu üç AVM’de ayda 2.5 milyon, yılda ise 30 milyon kişiyi ağırlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000