Toya Vista Avcılar, nerede, fiyatlar, ödeme planı, toya yapı, teslim tarihi!

Toya Vista Avcılar, nerede, fiyatlar, ödeme planı, toya yapı, teslim tarihi! Toya Yapı’nın Avcılar bölgesinde inşa ettiği Toya Vista projesinde 900 lira taksitle konut sahibi olma fırsatı sunuluyor
18.01.2013 - 11:19
Yazı Boyutu

 

Toya Yapı'nın Avcılar bölgesinde inşa ettiği Toya Vista projesinde 900 lira taksitle konut sahibi olma fırsatı sunuluyor. 6 bin 200 metrekarelik arsa üzerinde hayat bulan projede teslimler 2014 yılı içerisinde gerçekleştirilecek.

99-162 metrekare arası tasarlanmış 2+1 ve 3+1 konut türlerinden oluşan Toya Vista'da 2 oda 1 salon daireler 283 bin liradan, 3 oda 1 salon daireler 386 bin liradan başlıyor. Birçok sosyal aktivite alanının yer aldığı proje Toya Yapı imzası taşıyor.

Toya Vista; Avcılar İDO iskelesine 5 dakika, İstanbul Atatürk Havalimanı'na 10 dakika mesafede bulunuyor. Proje içerisinde çocuklar için oyun alanları, sosyal tesisi, deniz manzaralı havuzu, fitness salonu ve kafeteryası, kapalı otoparkı, 7/24 güvenlik sistemi yer alıyor.

Toya Vista İletişim Bilgileri;

Web: http://www.toyavista.com/

Telefon: 0212 590 90 06

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Toya Yapı
Proje Toya Vista
Telefon 0212 590 90 06
Adres Toya Vista Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000