Tema Park Halkalı satış fiyatları!

Tema Park Halkalı satış fiyatları! Ortalama metrekare birim fiyatının 3 bin 400 lira olarak belirlendiği Tema İstanbul Artaş, Öztaş, Kantur-Akdaş ve Mesa Mesken ortaklığında 2 milyar dolar yatırımla hayata geçiriliyor
08.07.2013 - 13:02
Yazı Boyutu

Tema Park Halkalı satış fiyatları 220 bin liradan başlıyor. Ortalama metrekare birim fiyatının 3 bin 400 lira olarak belirlendiği Tema İstanbul Artaş, Öztaş, Kantur-Akdaş ve Mesa Mesken ortaklığında 2 milyar dolar yatırımla hayata geçiriliyor.

1 milyon 500 bin metrekarelik arsa üzerinde inşa edilen Temapark Halkalı projesinde 3 bin 614 konut yer alıyor. Yüzde 25 peşinat verip kalan miktarı banka kredisiyle tamamlama fırsatı sunulan Tema İstanbul projesinde bir haftada 1057 daire satışı gerçekleşti.

Tema İstanbul fiyatları

1 oda 1 salon konutlar 220 bin TL ile 270 bin TL,

2 oda 1 salon konutlar 360 bin TL ile 500 bin TL,

3 oda 1 salon konutlar 450 bin TL ile 550 bin TL,

4 oda 1 salon konutlar 550 bin TL ile 700 bin TL arasında değişiyor.

İçerisinde Tema World isimli eğlence parkının yer alacağı Tema İstanbul projesinde alçak katlar 3-12, yüksek katlı bloklar ise 18-30 kat arası tasarlandı. Tema İstanbul Halkalı projesinde yaşam Temmuz 2015 tarihinde başlayacak.

Tema Park İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://temaistanbul.com/tr

Telefon: 0212 970 00 00

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Antteras, manzarasıyla ön plana çıkıyor!
01.04.2015 15:18
Beylerbeyi'nde konumlandırılan Antteras, Boğaz manzaralı villa ve dubleksleriyle müşterilerin göz bebeği oldu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000