Sur Yapı, Sultanbeyli'de yeni bir projeye başlıyor!

Sur Yapı, Sultanbeyli'de yeni bir projeye başlıyor! Sur Yapı'nın Sultanbeyli'de başlayacağı yeni proje için 10 bin TL ön ödeme yapmak mümkün
06.09.2013 - 12:17
Yazı Boyutu

Sur Yapı 21 yıldır gerçekleştirdiği konut projelerine Anadolu Yakası'nın en eski yerleşim yerlerinden bir tanesi olan ve nüfusu her geçen yıl artan Sultanbeyli'de bir yenisini ekliyor.

Tem otoyolunun tam ortasından geçtiği Sultanbeyli ilçesi otoyola bağlantı kolaylığı ve Anadolu Yakası'nın önemli ilçelerine yakınlığı ile dikkat çekiyor. Aydos Ormanlarına yakınlığı ise Sultanbeyli ilçesinin doğayla iç içe olmasına katkı sağlıyor. 
 
Yaklaşık 300 konuttan oluşacak Sultanbeyli projesinin ön talep toplama dönemi başladı. Ön talep döneminde dairesini öncelikli seçme fırsatına sahip olacak müşteriler bu dönemin avantajlı fiyatlarından da yararlanma imkânına sahip olacak. 
 
Sultanbeyli projesinin tanıtım çalışmaları ve ön talep toplanması Metrogarden satış ofisinde gerçekleştirilecek. 

Sur Yapı İletişim Bilgileri;

Web: http://www.suryapi.com.tr/sultanbeyli

Telefon: 0216 508 28 00

Firma Sur Yapı
Proje Sur Yapı Tilia
Telefon 0216 508 28 00
Adres Sur Yapı Tilia Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Fethiye'de belediye iskelesinin özelleştirilmesine tepki
29.03.2015 19:27
Muğla'nın Fethiye ilçesinde bir grup, Göcek Mahallesi'nde bulunan belediye iskelesinin özelleştirilmeye açılmasına tepki gösterdi ve eylem yaptı.
Depremde yıkılan lise yeniden inşa ediliyor
29.03.2015 17:41
Van'da 1948 yılında yapılan ve 2011 depremlerinde ağır hasar aldığı için yıkımı gerçekleştirilen Atatürk Lisesi, yeniden yapılıyor.
Konya'da kuvvetli rüzgar çatı uçurdu
29.03.2015 17:24
Konya'nın Ereğli ilçesinde etkili olan hızı saatte 50 kilometreyi bulan kuvvetli rüzgar, yapımı devam eden cezaevinin çatısını uçurdu.
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000