SULTAN KONAKLARI 117 BİN TL

SULTAN KONAKLARI 117 BİN TL Yapı Yatırım ve Marmara İnşaat tarafından Sultanbeylii'de hayata geçirilen Sultan Konakları'nda yer alan dairelerin fiyatları 117 bin 850 lira ile 153 bin 500 lira arasında değişiyor.
 
Yazı Boyutu

23 bin metrekarelik inşaat alanı üzerinde 6 blokta 176 konut ve iki mağazadan oluşan proje Aralık 2013'de sahiplerine teslim edilecek.

Sultan Konakları'ndaki daireler ise 105 metrekarelik 2+1 ve 130 metrekarelik 3+1'ler olarak tasarlandı. 2+1 daireler 117 bin 850, 3+1 daireler ise 153 bin 500 liradan başlayan fiyatlarla satılıyor.

Yüzde 90'ı yeşil alandan oluşan Sultan Konakları'nın sosyal alanları arasında; bay - bayan fitness center, bay - bayan sauna, koşu ve bisiklet parkuru, basketbol ve voleybol sahalar yer almakta.

Sultan Konakları

www.sultankonaklari.com


0530 773 16 78

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Bosch küçük ev aletlerinde Mayıs’a özel kampanya…
23.05.2015 09:57
Bosch Ev Aletleri, Mayıs ayı boyunca geçerli olacak bir kampanya ile tüketicilere cazip fırsatlar sunacak.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00