Spradon Vadi Evleri Bahçeşehir satılık konut fiyatları!

Spradon Vadi Evleri Bahçeşehir satılık konut fiyatları! Bahçeşehir’de Kuzu Grup, Emlak Konut GYO ve TOKİ ortaklığında hayata geçirilen Spradon Vadi projesinde fiyatlar 178 bin liradan başlıyor. Arsa alanı 42 bin metrekare olarak belirlenen projede yaşam 2014 yılının Ocak ayında başlayacak
11.08.2013 - 12:03
Yazı Boyutu

Yatırım değeri 250 milyon lira olan Spradon Vadi Konutları'nda 1037 daire ve 1 ticari üniteden meydana gelen Spradon Vadi projesinde 3+1 çatı dubleksi 591 bin liradan satılıyor.

İnşaat alanı 150 bin metrekare olan Spradon Vadi Evleri'nde konut almak isteyenler yüzde 25 peşinat verip kalan miktarı banka kredisiyle tamamlıyor. Yüzde 80'i yeşil alandan meydana gelen projede peşin ödemelere özel indirim fırsatı sunuluyor.

1 oda 1 salon dairelerin 178 bin liradan, 2 oda 1 salon dairelerin ise 278 bin liradan başladığı projede 544 adet 1+1 daire, 483 adet 2+1 daire, 6 adet 2+1 dubleks, 4 adet 3+1 dubleks konut seçeneği bulunuyor.

Kapalı mutfak 2+1 daire seçeneklerinin 335 bin lira ile 385 bin lira arasında değiştiği Spradon Vadi'de açık ve kapalı yüzme havuzları, güneşlenme terasları, oyun alanları, yürüyüş parkurları, fitness center, sauna ve Türk hamamı yer alıyor.

Spradon Vadi İletişim Bilgileri

Web: http://www.spradonvadi.com/ 

Telefon: 444 58 98

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Firma Kuzu Grup
Proje Spradon Vadi
Telefon 444 58 98
Adres Spradon Vadi Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000