Soyak Siesta Blue, 23 Eylül'de görücüye çıkıyor!

Soyak Siesta Blue, 23 Eylül'de görücüye çıkıyor! İzmir’in mega projesi 2 bin 200 konutluk Soyak Siesta’nın yeni etabı Soyak Siesta Blue’nun tanıtımı 23 Eylül Pazartesi günü gerçekleştirilecek
 
Yazı Boyutu

İzmir'in mega projesi 2 bin 200 konutluk Soyak Siesta'nın yeni etabı Soyak Siesta Blue'nun tanıtımı 23 Eylül Pazartesi günü gerçekleştirilecek. Soyak Siesta Blue, körfeze hakim konumu, özel manzarası, açık hava jakuzisi, spa'sıyla bambaşka bir Siesta.

Soyak Siesta Blue'nun basın toplantısı 23 Eylül, Pazartesi günü İzmir Arena'da gerçekleştirilecek. 

23 Eylül 20143, Pazartesi

İzmir Arena, Bayraklı

10.30/Basın Toplantısı

19.30-21.00/ Dj Performans ve Kokteyl

21.00-22.00 / Göksel konseri

Firma Soyak
Proje Soyak Siesta Blue
Telefon 444 0 795
Adres Soyak Siesta Blue Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gemlik’te 2 bin 200 yıllık lahit bulundu!
25.05.2015 11:38
Bursa’nın Gemlik ilçesinde inşaat hafriyatında 2200 yıllık lahit ortaya çıktı.
Bülent Ersoy o kıyafetle bu kez pırlantacıya gitti!
25.05.2015 10:27
Bülent Ersoy, geçtiğimiz günlerde usta sanatçı Münir Özpınar’ın cenazesinde giydiği siyah kıyafeti ile pırlantacıda görüntülendi.
Ali Ege Ağaoğlu'nun doğum günü kutlandı!
25.05.2015 10:21
Ali Ağaoğlu'nun oğlu Ali Ege Ağaoğlu 2 yaşına bastı.
Londra'da ördeklere özel yol!
25.05.2015 09:27
Bazı ülkelerde kaldırımda yürümek bile zorken, bu şanslı İngiliz ördeklerin kendilerine özel yolu var!
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000