Soyak Park Aparts Halkalı görücüye çıktı

Soyak Park Aparts Halkalı görücüye çıktı Soyak’ın İstanbul Halkalı’daki 2000 konutluk yeni projesi Soyak Park Aparts Halkalı görücüye çıktı
18.10.2010 - 18:46
Yazı Boyutu

Soyak Park Aparts Halkalı görgücüye çıktı



Soyak, İstanbul'daki yatırımlarına üç yıl aradan sonra Halkalı'da başlayacağı Soyak Park Aparts Halkalı projesi ile geri döndü. 2 bin konuttan oluşacak Soyak Park Aparts HalkalıWda fiyatlar 100 bin TL'den başlıyor. Soyak Park Aparts Halkalı'da yüzde 5 peşinatla 120 aya varan vade seçenekleri sunuluyor. Soyak Park Aparts Halkalı'nın yüzde 75'i ise yeşil alandan oluşacak.

Soyak Park Aparts Halkalı Daire sayısı: 2 bin
Fiyatlar: 100 bin TL'den başlayacak
Teslim: Aralık 2012
 

Soyak Park Aparts iletişim bilgileri
Web: www.soyak.com.tr
Tel: 444 0 795
 
Soyak Park Aparts Halkalı

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000