Soyak Park Aparts Halkalı görücüye çıktı

Soyak Park Aparts Halkalı görücüye çıktı Soyak’ın İstanbul Halkalı’daki 2000 konutluk yeni projesi Soyak Park Aparts Halkalı görücüye çıktı
 
Yazı Boyutu

Soyak Park Aparts Halkalı görgücüye çıktı



Soyak, İstanbul'daki yatırımlarına üç yıl aradan sonra Halkalı'da başlayacağı Soyak Park Aparts Halkalı projesi ile geri döndü. 2 bin konuttan oluşacak Soyak Park Aparts HalkalıWda fiyatlar 100 bin TL'den başlıyor. Soyak Park Aparts Halkalı'da yüzde 5 peşinatla 120 aya varan vade seçenekleri sunuluyor. Soyak Park Aparts Halkalı'nın yüzde 75'i ise yeşil alandan oluşacak.

Soyak Park Aparts Halkalı Daire sayısı: 2 bin
Fiyatlar: 100 bin TL'den başlayacak
Teslim: Aralık 2012
 

Soyak Park Aparts iletişim bilgileri
Web: www.soyak.com.tr
Tel: 444 0 795
 
Soyak Park Aparts Halkalı

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Çamlık 18 Çekmeköy, Keller Williams'a emanet!
28.05.2015 11:58
MİKA İnşaat tarafından hızla değer kazanan bölgelerden Çekmeköy'de hayata geçirilen Çamlık 18 Çekmeköy Keller Williams ile işbirliği yaptı.
İnistanbul Gala’da daire fiyatları 320 bin liradan başlıyor!
28.05.2015 10:44
Zengin sosyal olanakları, yeşil alanları, ulaşım avantajları gibi seçenekleriyle yatırımcının dikkatini çeken İnistanbul Gala’da beklenen gün geldi.
TOKİ, Kocaeli’de 915 konut yapacak!
28.05.2015 10:12
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi(TOKİ) Kocaeli’nde inşa edeceği konut, ticaret binası, büfe, sosyal tesis, mescit, kapalı otopark için ihale düzenliyor
İnistanbul Topkapı görücüye çıkıyor
28.05.2015 09:29
İş GYO ile Nef ortaklığında Topkapı'da inşa edilen İnistanbul, bugün görücüye çıkıyor.
İETT'den Adnan Menderes'e vefa
27.05.2015 17:22
İETT, tarihe geçen başbakanlarından merhum Adnan Menderes için Edirnekapı, Topkapı ve Ulubatlı’da bulunan üç durağı görselle kapladı.
Hamitabat Santrali'ne 520 milyon euro yatırım!
27.05.2015 16:50
Türkiye’nin en eski doğalgaz çevrim santrali olma özelliğini taşıyan Hamitabat Santrali’nin temeli atıldı.
Yalova’da belediye arsası satışa çıkarıldı!
27.05.2015 10:12
Tavşanlı Belediye Başkanlığı, Yalova Altınova’da Tavşanlı beldesinde yer alan arsa niteliğine sahip gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
SGK, 6 ilde gayrimenkul satıyor!
26.05.2015 17:30
Sosyal Güvenlik Kurumu, Adana, Ankara, Batman, Elazığ, İstanbul, 6 ilde toplam 12 gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
Yozgat’ta alt gelir grubu için bu konutlar kaçmaz!
26.05.2015 16:55
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Yozgat’ta toplam 27 konut için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000