Arap yatırımcı Türkiye’ye çıkarma yapacak!
Beyoğlu'nda kentsel dönüşüm ne durumda?
Halkalı-Edirne tren hattı geliyor!
Avrupa Konutları Kale’den Çamlıca Tepesi görünüyor
Akbatı AVM ipotek altında!

Sotheby's'den Bodrum Granca Sitesi'nde satılık villa!

Sotheby's'den Bodrum Granca Sitesi'nde satılık villa! Turkey Sotheby's International Realty, Bodrum'da, Türkbükü, Hebil ve Gündoğan Koy'larına hakim, eşsiz manzaralı villayı satışa sunuyor.
 
Yazı Boyutu

10 villadan oluşan Granca Sitesi içerisindeki villanın değeri 750 bin Euro olarak belirlendi. 40 bin metrekare üzerine kurulu Granca Sitesi, Ege ve Akdeniz'in naturel dokusunu koruyarak yapılandırıldı. 220 metrekare kullanım alanına sahip olan Villanın arsa alanı ise 2 bin metrekare.

Villa;
 
Oda: 6 + 1 
Banyo + WC: 2 + 1
Ortak Açık Yüzme Havuzu
Tenis ve Basketbol Kortu 
Kulüp Evi, Sauna ve Fitness Center
 
Sotheby's İletişim Bilgileri;
 
Web: www.sothebysrealty.com.tr
http://www.sothebysrealty.com.tr/envanter/GrancaEvi/grancaevi.html
Telefon: 0252 377 52 52
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Hakkari Yüksekova'da 40 derslik okul eğitime hazır!
31.07.2015 17:19
Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde yapılan 40 derslikli ve bin 600 öğrenci kapasiteli lise, eğitim öğretime hazır hale getirildi.
Beylikdüzü'nde 1.4 milyon liraya satılık arsa!
31.07.2015 16:34
Marmara Emlak Müdürlüğü, Beylikdüzü'nde yer alan bin 351 metrekare yüz ölçüme sahip arsayı satışa çıkardı.
Lev Troçki'nin Büyükada'da kaldığı ev satılıyor
31.07.2015 16:16
Sovyetler Birliği’nde Bolşevik Parti’nin önemli isimlerinden, Kızıl Ordu'nun kurucusu olarak bilinen Lev Troçki’nin Büyükada’da oturduğu ev satılıyor.
216 Butik Plus’tan bol seçenekli kampanya!
31.07.2015 12:17
216 Yapı Çekmeköy’de hayata geçirdiği 216 Butik Plus’tan ev sahibi olmak isteyenler için beş ayrı kampanya düzenledi.
Buse Terim yeni evine taşınıyor!
31.07.2015 10:01
Buse Terim eşi Volkan Bahçekapılı ile yaşadıkları evden taşındıklarını açıkladı.
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000