Sinpaş Liva Turkuaz Evleri fiyat listesi!

Sinpaş Liva Turkuaz Evleri fiyat listesi! Paşa Gönlünüz Nasıl İsterse kampanyasıyla ev sahibi yapan Sinpaş Liva’da satışlar tüm hızıyla devam ediyor
29.04.2013 - 13:18
Yazı Boyutu

Paşa Gönlünüz Nasıl İsterse kampanyasıyla ev sahibi yapan Sinpaş Liva'da satışlar tüm hızıyla devam ediyor. 824 daireden meydana gelmekte olan Liva Turkuaz projesinde 1+1 ile 4+1 arasında değişen farklı tipte konutlar yer alıyor.

53 metrekare ile 214 metrekare arası tasarlanan dairelerin bulunduğu Liva projesinin ilk etabı Liva İstanbul'da 349 konut, Liva Turkuaz'da 475 konut yer almakta. 17 bin 600 metrekarelik yeşil alanın yer aldığı Sinpaş Live projesi Sultanbeyli'de yer alıyor.

Sinpaş Liva fiyat listesi

53- 88 metrekare 1+1'ler 167.000- 296.400 TL arasında

101- 144 metrekare 2+1'ler 285.500 TL- 438.400 TL arasında

136- 169 metrekare 3+1'ler 379.600 TL- 540. 800 TL arasında

167-214 metrekare 4+1'ler 505.500 TL- 618.800 TL arasında

İkinci etabı 2014 yılının Mart ayında teslim edilecek olan Turkuaz Sinpaş Liva projesi Boğaziçi Köprüsü'ne 19 kilometre, Sabiha Gökçen Havalimanı'na 10 kilometre mesafede yükseliyor.

Liva Turkuaz İletişim Bilgileri;

Web: http://www.sinpasliva.com.tr/

Telefon: 444 19 74

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Keten İnşaat 38’inci yılını kutluyor!
02.04.2015 12:15
Nişantaşı başta olmak üzere İstanbul’un farklı bölgelerinde birçok konut projesine imza atan Keten İnşaat, 38. yılını kutluyor.
Gaziantep'te Şehir Kimliği Çalıştay Toplantısı düzenleniyor
01.04.2015 22:56
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından "Gaziantep Şehir Kimliği Çalıştayı Tanıtım Toplantısı" düzenleniyor.
Petrol platformunda yangın!
01.04.2015 21:44
Meksika Körfezi'ndeki petrol platformunda çıkan yangında bir işçi yaşamını yitirirken 16 işçi yaralandı.
İMKON, 2 Nisan’da sektörle buluşuyor!
01.04.2015 17:38
İnşaat Müteahhitleri Konfederasyonu (İMKON), 2. Olağan Genel Kurulu’nda inşaat sektürünü masaya yatıracak.
“Çocuklarımız mahalle kültürü ile büyüyecek”
01.04.2015 16:53
Tepe İnşaat ve Mesa Mesken’in bir araya gelerek Ankara’ya kazandırdığı 885 konutlu Park Mozaik, kitlesi ile buluştu.
Jackman, Zorlu'daki gösterisi için yeniden İstanbul'a geliyor!
01.04.2015 16:48
Ses tellerindeki rahatsızlık nedeniyle gösterisine çıkamadan Türkiye'den ayrılan Hugh Jackman, mayıs sonunda 3 günlüğüne yeniden İstanbul'a gelecek.
Mostar Life Grand Houses ön talep topluyor!
01.04.2015 16:05
Vadişehir'i inşa eden ortaklardan Çolakoğlu Group, Bordo Yapı, İntes Yapı, Başakşehir'deki diğer projeleri Mostar Life için çalışmalarını sürdürüyor.
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
01.04.2015 15:49
TOKİ Talep Yoğunluğu Yaşıyor , Çekiliş Tarihleri belli oldu mu ?
BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı!
01.04.2015 15:29
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için adım atıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000