Sharman Zekeriyaköy Nerede?

Sharman Zekeriyaköy Nerede? Tes Gayrimenkul tarafından hayata geçirilen Sharman Zekeriyaköy, Boğaz hattının yanıbaşında yer alıyor.
 
Yazı Boyutu

Sharman Zekeriyaköy, Sarıyer – Çayırbaşı tüneli ile Maslak – Levent bölgesinin 10 dakika uzağında, trafiğe ve şehrin kalabalığına karışmadan Boğaz hattının kıyısında.

British International School'a komşu olan Sharman Zekeriyaköy, İTÜ, Koç Üniversitesi, Boğaziçi Üniversitesi, Işık Okulları, Doğa Koleji, Açı Okulları, Maslak Acıbadem Hastanesi, Amerikan Hastanesi gibi seçkin eğitim ve sağlık kuruluşlarının yanı başında.

Sharman Zekeriyaköy İletişim Bilgileri

Web: www.sharman.com.tr

Telefon: 216 685 12 76

Mail: info@sharman.com.tr

Firma TES Gayrimenkul
Proje Sharman Zekeriyaköy
Telefon 0530 252 28 38
Adres Sharman Zekeriyaköy Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
THY bu kez "en iyi hizmet veren havayolu" seçildi
04.05.2015 17:13
Yeme, içme, gezi ve eğlence portalı "The Daily Meal" THY’yi ekonomi sınıfı ikramında en iyi hizmet veren havayolu şirketi olarak belirledi.
Via Twins Ankara'nın özellikleri dikkat çekiyor!
04.05.2015 17:08
Via Twins hemen teslim ofisleri ve avantajlarıyla dikkat çekiyor.
Gayrimenkul sektöründe hareketlenme bekleniyor!
04.05.2015 16:22
REIDIN'in 2015 2. çeyrek dönem sonuçlarına göre hızla yükselen dolar kuru, yatırımını dolara yapan yatırımcıyı konuta yatırım yapmaya teşvik edecek.
Koleksiyon yeni ofis serisini tanıttı!
04.05.2015 15:23
Koleksiyon yeni ofis tasarımlarını, uluslararası seçkin isimlerin de katıldığı ‘RE-work’ temalı büyük bir lansmanla tanıttı.
MuuM Tasarımı RMO Binası The Plan Awards’da finalist oldu!
04.05.2015 15:15
Rönesans Mecidiyeköy Ofisi dünyaca ünlü İtalyan mimarlık dergisi The Plan tarafından finalist olarak gösterildi.
Sinpaş Aydos Country'de 415 bin liraya 2+1!
04.05.2015 14:33
Sinpaş GYO'nun doğayla iç içe projesi Aydos Country projesinde yer alan 2+1 daireler 415 bin liradan başlıyor.
TANAP'ta ortaklık görüşmeleri başlıyor
04.05.2015 13:59
Enerji Bakanı Taner Yıldız, TANAP Projesi'ne ortaklık için yabancı 1-2 şirket ile görüşeceklerini, isimlerini bu aşamada açıklayamayacaklarını söyledi
Evin tamamı ancak Yaşam Beylikdüzü’nde bulunur!
04.05.2015 12:47
Yüzde 100 ev konsepti ile tanınan Makyol Yaşam Beylikdüzü, bir evin sunacağı tüm beklentileri fazlası ile karşılıyor.
Nuh Çimento, liman tesislerini ihaleye çıkardı!
04.05.2015 11:23
Nuh Çimento, bünyesinde bulunan liman tesislerindeki elleçme işlerini ihaleye açtı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000