Sharman Zekeriyaköy Nerede?

Sharman Zekeriyaköy Nerede? Tes Gayrimenkul tarafından hayata geçirilen Sharman Zekeriyaköy, Boğaz hattının yanıbaşında yer alıyor.
 
Yazı Boyutu

Sharman Zekeriyaköy, Sarıyer – Çayırbaşı tüneli ile Maslak – Levent bölgesinin 10 dakika uzağında, trafiğe ve şehrin kalabalığına karışmadan Boğaz hattının kıyısında.

British International School'a komşu olan Sharman Zekeriyaköy, İTÜ, Koç Üniversitesi, Boğaziçi Üniversitesi, Işık Okulları, Doğa Koleji, Açı Okulları, Maslak Acıbadem Hastanesi, Amerikan Hastanesi gibi seçkin eğitim ve sağlık kuruluşlarının yanı başında.

Sharman Zekeriyaköy İletişim Bilgileri

Web: www.sharman.com.tr

Telefon: 216 685 12 76

Mail: info@sharman.com.tr

Firma TES Gayrimenkul
Proje Sharman Zekeriyaköy
Telefon 0530 252 28 38
Adres Sharman Zekeriyaköy Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Double Tree by Hilton, Türkiye’de genişliyor!
30.05.2015 17:26
Double Tree by Hilton, İstanbul’un Anadolu yakasının doğusunda yer alan en yeni oteli Double Tree by Hilton - Istanbul Tuzla’nın açılışını duyurdu.
Vecihi Hürkuş'tan ismini alan uçak, İzmir semalarına çıkacak
30.05.2015 16:53
Hava Kuvvetleri Komutanlığı’nın 104. kuruluş yıldönümünde İzmir'e ilk giren pilot Vecihi Hürkuş'tan ismini alan TUSAŞ HÜRKUŞ ilk kez İzmir'de uçacak.
Batı Antalya Havalimanı, işsizliğin önüne geçecek
30.05.2015 16:27
Antalya'da hayata geçirilecek ve tamamlandığında 5 milyon yolcuya hizmet verecek olan Antalya Batı Havalimanı istihdama büyük katkı sağlayacak.
Ehliyete gelen ek süre yoğunluğu azalttı
30.05.2015 15:52
Sürücü sertifikalarının belgeye dönüştürülmesi için tanınan sürenin uzatılması trafik şubelerinde oluşacak uzun kuyrukları önledi.
Sinemaseverleri bu hafta 10 yeni film bekliyor!
30.05.2015 11:17
Türkiye’deki sinemalarda bu hafta farklı türdeki filmlerin bulunduğu 10 yeni film vizyona girdi.
Başkentte bu yollar trafiğe kapalı!
30.05.2015 10:17
Başkentte, bugün yapılacak AK Parti, Saadet Partisi, HDP ve BTP mitingleriyle yarınki CHP mitingi nedeniyle yollar trafiğe kapatılacak.
Anadoluhisarı'ndaki tarihi namazgâh ibadete açıldı
30.05.2015 09:56
İstanbul’u fethetmek için Anadolu’nun içlerinden gelen Türklerin ilk yerleşim yerlerinden olan Anadoluhisarı’ndaki namazgâh yeniden ibadete açıldı.
İder Mobilya’dan küçük hanımları sevindirecek odalar…
29.05.2015 17:31
İder Mobilya’nın kız çocuklarına özel olarak hazırladığı Carpi iki kapılı yatak odası, sade ve zarif tasarımıyla yaşam alanları sunuyor
Eminevim 5yüz60 ödeme planı!
29.05.2015 17:20
Eminevim 5yüz60 projesinde 60 aya kadar sıfır faizli ve yüzde 5 peşinatlı ödeme seçenekleri ön plana çıkıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000