ŞELALE PARK SELÇUKLU

ŞELALE PARK SELÇUKLU Seha Yapı'nın Selçuklu'daki yeni konut projesi Şelale Park’ın ilk etap satışları iki günde tamamladı.
28.09.2011 - 13:01
Yazı Boyutu

Toplam 3 etapta satışı tamamlanacak projede ikinci etap satışları için de ilgi yine yoğun. Selçuklu'da başlanacak olan Şelale Park'ın temelleri önümüzdeki ay atılacak.

Seha Yapı yeni projesi Şelale Park ilk etap satışlarını 2 günde tamamlayarak önümüzdeki ay başlayacak olan temel atma çalışması öncesi güven tazeledi.

Konuyla ilgili olarak konuşan Seha Yapı Genel Müdürü Hüdaverdi Dursun “Temellerini önümüzdeki ay atacağımız projenin satışlarına başladık ve dairelere çok yoğun bir ilgi oldu. 2 gün içerisinde ilk etap satışlarını bitirerek ayrı bir rekora imza attık. Bu başarı bir tesadüf eseri değil, Seha Yapı'ya duyulan güvenin neticesidir” dedi.

4+1 daire tipinde tasarlanan ve 144 konuttan oluşan Şelale Park projesinin ilk etabındaki daireler, ortalama 200 bin TL'den satıldı.

Toplam 3 etapta satışı tamamlanacak projede ikinci etap satışları için de ilgi yine yoğun. Proje geniş aileler için brüt 182 m²'den oluşan dairelerden oluşuyor.

Toplam üç bloktan oluşan, site konforu ve güvenliği ve sosyal yaşam alanlarını bir arada sunuyor. Fitness salonu, buhar odası, sauna, masa tenisi, çocuk oyun alanı gibi imkânlar sunan projede ayrıca, geniş metrekarelerde konumlandırılan, gün ışığından maksimum oranda yararlanmayı hedefleyen daireler olacak.

Seha Şelale Park Konutları

http://www.sehayapi.com/

444 73 42

Firma Seha Yapı
Proje Seha Panorama Evleri
Telefon 444 73 42
Adres Seha Panorama Evleri Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000