Seba Flora Levent’te m2’si 4 bin dolar

Seba Flora Levent’te m2’si 4 bin dolar Seba İnşaat tarafından İstanbul Levent’te yapılan Seba Flora evlerinde daireler metrekaresi 4 bin ile 6 bin dolar arasındaki fiyatlardan satılıyor. Seba Flora projesi Temmuz 2012'de tamamlanacak
13.11.2010 - 11:41
Yazı Boyutu

 

 

Seba İnşaat tarafından Levent'te inşa edilen Seba Flora evleri, 15 bin metrekare arsa üzerinde 64 konuttan oluşuyor.

Levazım Sitesi'nde inşa edilen Seba Flora projesi Temmuz 2012'de tamamlanarak sahiplerine teslim edilecek. Ortaköy Vadisi'ne hakim bir alanda inşa edilen Seba Flora'da arazinin yarısından fazlası yeşil alanlara ayrıldı.

Toplam 8 bloktan oluşan Seba Flora'da 4 bin metrekarelik sosyal alan, her daireye açık ve kapalı otopark ankastre mutfak eşyaları, uydu sistemi, IPTV ile fiberoptik internet hatları bulunuyor.

Seba Flora evlerinde konutlar metrekaresi 4 bin ile 6 bin dolar arasındaki fiyatlardan satılıyor. Seba Flora projesinde üç ayrı tipte 174 metrekare ile 279 metrekare arasında konutlar bulunuyor.

 

Seba Flora Evleri iletişim bilgileri

Web: www.sebaflora.com.tr

Tel: 0530 762 52 02

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000