Satılık yazlık Didim fiyatları!

Satılık yazlık Didim fiyatları! Satılık yazlık Didim fiyatları 39 bin eurodan başlıyor
06.05.2013 - 14:48
Yazı Boyutu

Satılık yazlık Didim fiyatları 39 bin eurodan başlıyor. Ege Yıldızı projesi HSM İnşaat tarafından hayata geçiriliyor. 116 bin metrekare arsa üzerinde inşa edilmekte olan Ege Yıldızı projesinde 1024 konut bulunuyor.

2014 yılı sonunda teslimleri gerçekleştirilecek olan Ege Yıldızı Didim projesinde peşin ödemelere çok cazip indirim fırsatı sunuluyor. İçerisinde 7 farklı havuz seçeneğinin yer aldığı Didim Ege Yıldızı projesinin satış ve pazarlaması Vitrin Gayrimenkul Pazarlama tarafından gerçekleştiriliyor.

Yüzde 70'i yeşil alan olarak tasarlanan Ege Yıldızı Evleri'nde bloklar 3, 4 ve 5 kat şeklinde tasarlandı. Satışların tüm hızıyla devam ettiği Ege Yıldızı projesi denize sıfır konumuyla dikkat çekiyor. Kendine özek plajı bulunan projede birçok sosyal aktivite alanı yer alıyor.

Ege Yıldızı İletişim Bilgileri;

Web: http://egeyildizi.com/

Telefon: 0212 579 89 99

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000