Ege'de 18 ada satışa çıktı!
En çok konuta ve kiraya para harcadık!
Milli Park’ın ortasından demir yolu geçecek
Gazipaşa Havalimanı emlak sektörünü hareketlendirdi
İstanbul’da 7 Ağustos’ta elektrik kesintisi yaşanacak!

Sarıyer Park nerede?

Sarıyer Park nerede? Propa İnşaat tarafından hayata geçirilen Sarıyer Park Evleri projesi Sarıyer Maden Mahallesi'nde konumlandırıldı.
 
Yazı Boyutu

Sayer, Maden Mahallesi'nde yer alan Sarıyer Park, sahile bir dakika, merkeze, alışveriş merkezi ve çarşıya sadece birkaç dakikalık mesafede yer alıyor. Sarıyer Park'tan, Maslak ve Istinye'ye 10 dakika, Levent'e 15 ve Mecidiyeköy'e 20 dakikada ulaşmak mümkün.

Ayrıca Sarıyer Park'a sadece 700 metre mesafede bulunan Çayırbaşı tüneli sayesinde Sarıyer artık şehir merkezine iyice yakınlaştı.

Sarıyer Park Evleri iletişim bilgileri

Web adresi : www.sariyerpark.com

Mail: info@sariyerpark.com

Telefon : 0212 347 02 89

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Avrupa Ataköy Residence Ekim’de satışa çıkıyor
05.08.2015 10:43
Yenibosna’daki Kale Endüstri’nin arsası üzerine Artaş İnşaat’ın geliştireceği Avrupa Residence’de satışlara Ekim ayında başlanacak.
Kale’de ofislerin ferahlığı için bir kat feda edildi
05.08.2015 10:38
Avrupa Konutları Kale’de ofislerin ferahlığı için 9. blok bir kat eksik inşa edildi.
Nurol Park, yepyeni bir hayata kapılarını açıyor!
05.08.2015 09:45
Nurol GYO, İstanbul’un yeni çekim merkezi Güneşli’de hayata geçireceği Nurol Park ile yepyeni bir hayata kapı açacak.
Kıvanç Tatlıtuğ 750 bin liraya ev aldı!
05.08.2015 09:36
Oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, gayrimenkul sektörüne yatırım yapmaya devam ediyor.
Dumankaya İnşaat, cirosunu en çok artıran 3. firma oldu!
04.08.2015 13:37
Dumankaya İnşaat, 2014 yılı finansal bilgileri ile Capital 500 listesinde 'Cirosunu En Çok Arttıran İlk 25 Şirket' kategorisinde 3. oldu
Ünye TOKİ Konutları selden zarar gördü!
04.08.2015 10:42
Ordu'nun Ünye ilçesinde TOKİ Konutlarının zemin katlarını, şiddetli yağışlar sonrası su bastı, iki bloğun elektrik saatleri zarar gördü.
Rusya'dan yüzde 10,25'lik doğalgaz indirimi!
04.08.2015 10:29
Rusya Enerji Bakanı Aleksandr Novak, Gazprom ile BOTAŞ'ın yüzde 10,25'lik doğalgaz indirimi konusunda anlaştıklarını belirtti.
Doğal taşlar mekanlara yeni bir boyut kazandırıyor!
03.08.2015 15:30
Tureks Stone'un ev ve ofisler için özel olarak ürettiği gri renkleri içeren doğal taş koleksiyonları mekanları büyüleyici bir güzellikle buluşturuyor.
Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforunu yaşatıyor!
03.08.2015 12:03
400 dönümlük özel bir arazide 150 seçkin villadan oluşan Batı Mahal, 5 yıldızlı otel konforuyla sakinlerine doğa içinde bir yaşam tarzı sunuyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000