Sarıyer Park nerede?

Sarıyer Park nerede? Propa İnşaat tarafından hayata geçirilen Sarıyer Park Evleri projesi Sarıyer Maden Mahallesi'nde konumlandırıldı.
 
Yazı Boyutu

Sayer, Maden Mahallesi'nde yer alan Sarıyer Park, sahile bir dakika, merkeze, alışveriş merkezi ve çarşıya sadece birkaç dakikalık mesafede yer alıyor. Sarıyer Park'tan, Maslak ve Istinye'ye 10 dakika, Levent'e 15 ve Mecidiyeköy'e 20 dakikada ulaşmak mümkün.

Ayrıca Sarıyer Park'a sadece 700 metre mesafede bulunan Çayırbaşı tüneli sayesinde Sarıyer artık şehir merkezine iyice yakınlaştı.

Sarıyer Park Evleri iletişim bilgileri

Web adresi : www.sariyerpark.com

Mail: info@sariyerpark.com

Telefon : 0212 347 02 89

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ev dekorasyonu için renk önerileri...
02.06.2015 16:56
Hepimiz sevdiğimiz renkleri sürekli kullanmak ve hayatımızın her anında görmek isteriz.Ancak bazı renkler var ki gün içinde bizim ruh halimizi etkiler
Tarihi Keçiova Camisi'ni restore ediyor!
02.06.2015 16:39
Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı (TİKA), Cezayir'in bağımsızlık sembollerinden biri olan tarihi Keçiova Camisi'ni restore ediyor.
Sağlam Tapu, tüm Türkiye’de hizmete başladı!
02.06.2015 15:58
FU Gayrimenkul Sağlam Tapu hizmetinin Türkiye'deki tüm tapu müdürlüklerine yaygınlaştırılması çalışmalarını tamamladı.
Berlin’de emlakçılar komisyon alamayacak
02.06.2015 15:04
Almanya’da özellikle büyük şehirlerde fahiş kira artışının önüne geçmek için yetkililer uzun zamandan beri önlemler üzerinde çalışıyor.
İzmir’de şehir içi ulaşım durdu!
02.06.2015 12:54
İzmir’de geçtiğimiz günlerde şiddetli yağış sonrası büyük aksaklıklar yaşanmasının ardından şimdi de Kentkart krizi yaşandı.
Filyos'taki yatırım, 12 bin kişiye iş kapısı açacak!
02.06.2015 10:15
Zonguldak’ın Çaycuma ilçesi sınırları içinde bulunan Filyos'ta yapılması planlanan Filyos Endüstri Bölgesi 12 bin kişilik istihdam sağlayacak.
Enerji projeleri için acele kamulaştırma kararı!
02.06.2015 09:55
Enerji iletim hattı projeleri için acele kamulaştırma kararları alındı. Söz konusu kararlar, Resmi Gazete'de yayımlandı.
Reza Zarrab’ın yalısında kaçak kat iddiası!
02.06.2015 09:22
Reza Zarrab’ın Ebru Gündeş’e hediye alıp neredeyse yeniden yaptırdığı Boğaz kıyısındaki yalı iddiaya göre hiç denetlenmedi...
Koleksiyon ‘Açık İş’ ofis serisini uluslararası alanda tanıtıyor
01.06.2015 17:27
Son yıllarda Umberto Eco’nun ‘Açık İş’ yaklaşımını temel alan ofis serisini uluslararası platformda tanıtan Koleksiyon, tasarımlarıyla dikkat çekiyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
CAN BURUNDA
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000