İstanbul'da helikopter turuyla arsa avı!
Google'ın İstanbul'daki evini gördünüz mü?
3. Köprü'de Riva Tüneli'nin sonuna gelindi!
Kayahan’ın kızı Beste Açar veraset davası açtı!
Kenan İmirzalıoğlu Bodrum'da villa kiraladı

Sarıyer Park nerede?

Sarıyer Park nerede? Propa İnşaat tarafından hayata geçirilen Sarıyer Park Evleri projesi Sarıyer Maden Mahallesi'nde konumlandırıldı.
 
Yazı Boyutu

Sayer, Maden Mahallesi'nde yer alan Sarıyer Park, sahile bir dakika, merkeze, alışveriş merkezi ve çarşıya sadece birkaç dakikalık mesafede yer alıyor. Sarıyer Park'tan, Maslak ve Istinye'ye 10 dakika, Levent'e 15 ve Mecidiyeköy'e 20 dakikada ulaşmak mümkün.

Ayrıca Sarıyer Park'a sadece 700 metre mesafede bulunan Çayırbaşı tüneli sayesinde Sarıyer artık şehir merkezine iyice yakınlaştı.

Sarıyer Park Evleri iletişim bilgileri

Web adresi : www.sariyerpark.com

Mail: info@sariyerpark.com

Telefon : 0212 347 02 89

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Akdeniz mimarisinin dokusu bu yaz evinizde!
06.07.2015 11:18
Ceramica Empoli serisi, mavi ve beyaz renklerin çarpıcı kombinasyonu ve özgün desenlerin kompozisyonu ile evlere Akdeniz havası getiriyor.
Çin'den flaş Türkiye uyarısı!
05.07.2015 13:47
Çin, Türkiye’ye seyahat edecek vatandaşlarını Türkiye’de yaşanan Çin karşıtı protestolara karşı uyardı.
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000