Sarıyer Park nerede?

Sarıyer Park nerede? Propa İnşaat tarafından hayata geçirilen Sarıyer Park Evleri projesi Sarıyer Maden Mahallesi'nde konumlandırıldı.
 
Yazı Boyutu

Sayer, Maden Mahallesi'nde yer alan Sarıyer Park, sahile bir dakika, merkeze, alışveriş merkezi ve çarşıya sadece birkaç dakikalık mesafede yer alıyor. Sarıyer Park'tan, Maslak ve Istinye'ye 10 dakika, Levent'e 15 ve Mecidiyeköy'e 20 dakikada ulaşmak mümkün.

Ayrıca Sarıyer Park'a sadece 700 metre mesafede bulunan Çayırbaşı tüneli sayesinde Sarıyer artık şehir merkezine iyice yakınlaştı.

Sarıyer Park Evleri iletişim bilgileri

Web adresi : www.sariyerpark.com

Mail: info@sariyerpark.com

Telefon : 0212 347 02 89

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Elysium Art Şişli’nin yüzde 60’ı satıldı!
05.05.2015 14:51
Ofton İnşaat’ın Elysium Art Şişli projesi, kısa sürede yüzde 60 oranında satış başarısına ulaştı.
Bosch Grubu, yıllık değerlendirme toplantısı yapacak!
05.05.2015 14:48
Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis sağlayıcılarından Bosch Grubu, Türkiye’de 100 yılı aşkın süredir ‘Yaşam için teknoloji’ sunuyor.
Kelebek Mobilya’dan mutfakları tümüyle değiştiren kampanya!
05.05.2015 14:42
Kelebek Mutfak, yüzde 15 indirimle sunduğu ürünlerini ‘Üçlü Ankastre Set veya Bulaşık Makinesi Hediye’ kampanyasıyla buluşturuyor.
Bahçetepe İstanbul’un bir parseli daha onaylandı!
05.05.2015 11:39
Emlak Konut GYO, projelerinden Bahçetepe İstanbul projesinin altyapı ve çevre düzenleme işlerinin kısmi geçici kabulü onaylandı.
Topkapı İnistanbul'da fiyatlar 291 bin TL'den başlıyor!
05.05.2015 11:19
İnistanbul Topkapı'nın 9 Mayıs'ta başlayacak satış süreci öncesi özel müşteriler ile görüşmeler başladı.
Apple Watch dövmeyle çalışmıyor!
05.05.2015 10:43
Apple Watch dövme olan kolunuzda çalışmadığı konusundaki açığı kabul etti.
Papua Yeni Gine’de 7,4 büyüklüğünde deprem!
05.05.2015 10:33
Papua Yeni Gine’de 7,4 şiddetinde deprem meydana geldi. Şiddetli depremin ardından ise tsunami uyarısı yapıldı.
THY bu kez "en iyi hizmet veren havayolu" seçildi
04.05.2015 17:13
Yeme, içme, gezi ve eğlence portalı "The Daily Meal" THY’yi ekonomi sınıfı ikramında en iyi hizmet veren havayolu şirketi olarak belirledi.
Via Twins Ankara'nın özellikleri dikkat çekiyor!
04.05.2015 17:08
Via Twins hemen teslim ofisleri ve avantajlarıyla dikkat çekiyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000