Royal Park Residence Kurtköy’de hemen teslim!

Royal Park Residence Kurtköy’de hemen teslim! Kuryap ve Royal İnşaat tarafından İstanbul Kurtköy’de inşa edilen Royal Park Residence’da inşaat tamamlanırken konutlar hemen teslim ediliyor. Dairelerin en düşük ve yüksek metrekare fiyatı 1750 – 2 bin dolar+KDV arasında bulunuyor
07.12.2010 - 16:40
Yazı Boyutu


Kuryap ve Royal İnşaat tarafından tarafından Kurtköy Formula 1 Yolu üzerinde yer alan Royal Park Residence, iki etaptan oluşuyor. İlk etabı Royal Flat daire ve Royal Villa'dan, ikinci etap ise Teras Evler'den oluşuyor.

İnşaatı biten ve satışları devam eden Royal Park Residence'da 224 bağımsız  bölüm bulunuyor. 64 adet daireden oluşan projenin ilk etabı Royal Flats'ta; 2+1 (net 140 metrekare)  3+1 (net 182metrekare) daire seçenekleri yer alıyor.

72 adet villanın olduğu Royal Villa'da ise 3 Katlı (bodrumlu) (net 410 metrekare) ve 2 Katlı (net 270 metrekare) seçenekler mevcut.  Projenin ikinci etabı Teras Evler'de ise 3+1 (156 - 128 metrekare),1+1 (71 metrekare) daireler yer alıyor. Dairelerin en düşük ve yüksek metrekare fiyatı 1750 – 2 bin dolar+KDV arasında bulunuyor.

Proje kapsamındaki dairelerde Franke markalı ankastre mutfak ve beyaz eşyaların tümü yer alıyor. Her odada kapılarla aynı renk olan, meşe rengi gömme dolap bulunuyor. Mutfak dolapları ve gömme dolapları Demo Dekarasyon'a ait. Projede Amine Ariket  parke, Duravit markalı vitrifiyeler, Vives seramik, Jacuzzi marka banyo küveti, Viessman yoğuşmalı kombi, Mitsibushi inverter klima bulunuyor.

Royal Park Residence iletişim bilgileri
Web www.royalistanbul.com.tr
Tel: 0 216 677 16 05
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000