Royal Mira Evleri'nde 320 bin TL'ye 115 metrekare 3+1!

Royal Mira Evleri'nde 320 bin TL'ye 115 metrekare 3+1! Royal Mira Evleri'nin sosyal donatıları arasında; çocuk oyun parkı, spor salonu, geniş ve ferah bahçe, yürüyüş parkuru, açık yüzme havuzu ve kapalı yüzme havuzu mevcut
 
Yazı Boyutu

 

Zirekoğlu İnşaat tarafından inşa edilen Royal Mira Evleri, Ümraniye'de konumlandırılıyor. 17 katlı tek bloktan meydana gelen Royal Mira Evleri, Esenevler Mahallesi, Yunus Emre Caddesi, Kanarya Sokak'ta yükseliyor. 
 
 
Royal Mira Evleri'nde konutların tamamı 115 metrekare 3 oda 1 salon şeklinde tasarlandı. 64 konuttan oluşan Royal Mira Evleri'nde konut teslimleri 2013 yılının Aralık ayında yapılacak. Keyifli, sakin ve huzur yaşam alanları bulunan Royal Mira Evleri'nde fiyatlar 320 bin liradan başlangıç gösteriyor.
 
Royal Mira Evleri'nin sosyal donatıları arasında; çocuk oyun parkı, spor salonu, geniş ve ferah bahçe, yürüyüş parkuru, açık yüzme havuzu ve kapalı yüzme havuzu mevcut.
 
Royal Mira Evleri İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.zirekogluinsaat.com.tr
Telefon: 0216 481 77 91
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Enflasyon rakamları belli oldu!
04.05.2015 11:34
TÜFE nisanda yüzde 1,63, Yİ-ÜE yüzde 1,43, arttı. Yıllık enflasyon, tüketici fiyatlarında yüzde 7,91, yurt içi üretici fiyatlarında yüzde 4,80 oldu.
Homteks 2015 yaz koleksiyonu ile göz kamaştırıyor!
06.05.2015 15:09
Homteks 2015 Yaz Koleksiyonu, en moda duvar kağıtları ve kumaşları tüketicilerin beğenisine sunuyor.
Rings İstanbul, anneleri unutmadı!
06.05.2015 14:23
Rings İstanbul, düzenlediği kampanyayla hayatınızın en değerli varlığı annenize ya da eşinize Anneler Günü’nde unutulmaz bir hediye verme fırsatı sun
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları yayınlandı!
06.05.2015 10:46
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları belli oldu. TOKİ satışa çıkardığı alt gelir grubundaki 400 konutla Kayaşehir'de ev sahibi yaptı.
Elysium Art Şişli’nin yüzde 60’ı satıldı!
05.05.2015 14:51
Ofton İnşaat’ın Elysium Art Şişli projesi, kısa sürede yüzde 60 oranında satış başarısına ulaştı.
Bosch Grubu, yıllık değerlendirme toplantısı yapacak!
05.05.2015 14:48
Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis sağlayıcılarından Bosch Grubu, Türkiye’de 100 yılı aşkın süredir ‘Yaşam için teknoloji’ sunuyor.
Kelebek Mobilya’dan mutfakları tümüyle değiştiren kampanya!
05.05.2015 14:42
Kelebek Mutfak, yüzde 15 indirimle sunduğu ürünlerini ‘Üçlü Ankastre Set veya Bulaşık Makinesi Hediye’ kampanyasıyla buluşturuyor.
Bahçetepe İstanbul’un bir parseli daha onaylandı!
05.05.2015 11:39
Emlak Konut GYO, projelerinden Bahçetepe İstanbul projesinin altyapı ve çevre düzenleme işlerinin kısmi geçici kabulü onaylandı.
Topkapı İnistanbul'da fiyatlar 291 bin TL'den başlıyor!
05.05.2015 11:19
İnistanbul Topkapı'nın 9 Mayıs'ta başlayacak satış süreci öncesi özel müşteriler ile görüşmeler başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000