Resim İstanbul fiyatları - 154 bin TL'ye

Resim İstanbul fiyatları - 154 bin TL'ye Resim İstanbul fiyatları 154 bin TL'den başlıyor
10.02.2014 - 11:32
Yazı Boyutu

Resim İstanbul'da 66 metrekare ile 77 metrekare arasında değişen 1+1 konutların fiyatları 154 bin TL'den, 107 metrekare ile 137 metrekare arasında değişen 2+1 konutların fiyatları 252 bin TL'den, 161 metrekare ile 205 metrekare arasında değişen 3+1 konutların fiyatları 378 bin TL'den, 218 metrekare ile 230 metrekare arasında değişen 4+1 konutların fiyatları ise 527 bin TL'den başlangıç gösteriyor. Arsa alanı 81 bin 433 metrekare olarak belirlenen Resim İstanbul, 28 blok halinde yükseliyor. 1.310 dairelik bir proje olan Resim İstanbul'un ilk etabında 546 daire yer alıyor. 3 bin 750 metrekare büyüklüğünde kapalı sosyal tesisi bulunan Resim İstanbul içerisinde; faaliyet odaları, açık hava sineması, cep sineması, kapalı çocuk oyun alanı, davet salonu, squash salonu, kapalı basketbol sahası, fitness center, buhar salonu, sauna ve hamam sıralanıyor.

Resim İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://www.resimistanbul.com/
Telefon: 444 53 18
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Ortadoğu Grup
Proje Resim İstanbul
Telefon 444 53 18
Adres Resim İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bir kentin dönüşüm hikayesi: Akıllı Şehir Gaziantep!
01.04.2015 12:41
Kentlerin teknoloji desteğiyle kalkınmasını ve kent hayatının zenginleştirilmesini hedefleyen “Akıllı Şehir” uygulamaları, Gaziantep’te hayat buldu.
Bu ofiste çalışan da mutlu, patron da…
01.04.2015 11:47
“Mutlu Ofis” konseptiyle yola çıkan ve beğeni toplayan Regnum Sky Tower, yeni iş anlayışının Ankara’daki öncüsü olacak.
Mahal Sancaktepe’de tapunuz da eviniz de hazır!
01.04.2015 11:34
Denge Yapı’nın Mahal Sancaktepe projesinden ev alanlar oturmak için yıllarca beklemeyecek.
Orhan Veli Şiir Evi kapandı!
01.04.2015 11:16
Sahaf Şeref Özsoy’un özveriyle 2000 yılında açılan Orhan Veli Şiir Evi, kapandı.
Dünyanın en yaşlı insanı öldü
01.04.2015 10:45
2013'te Guinness Dünya Rekorları tarafından dünyanın en yaşlı kişisi kabul edilen Japon kadın Misao Okawa, 117 yaşında hayata gözlerini yumdu.
Bahara yakışan mutfak ve banyolar Erica Serisi’nde…
01.04.2015 10:32
Seramik sektöründe, yıllardır inovatif, kaliteli ve farklı çözümler sunan Yurtbay Seramik, modern mutfak ve banyolar için farklı çözümler üretiyor.
Evora İstanbul'un o parseli de onaylandı!
01.04.2015 10:00
Evora İstanbul'un 102 ada 1 parselde bulunan alanının kısmi geçici kabulünün onaylandığı Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) açıklandı.
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000