Prestij Park Beylikdüzü satılık daire fiyatları!

Prestij Park Beylikdüzü satılık daire fiyatları! Prestij Park Beylikdüzü projesi Bakyapı tarafından hayata geçiriliyor
 
Yazı Boyutu

 

Prestij Park Beylikdüzü projesi Bakyapı tarafından hayata geçiriliyor. 103 bin 800 metrekare arsa üzerinde yükselen proje kapsamında 2 bin 392 daire bulunmakta. İlk etabı Aralık 2014'te ikinci etabı ise 2016 sonunda gerçekleştirilecek olan Esenyurt Prestij Park içerisinde 26 blok yer alıyor.

Daire fiyatlarının 119 bin lira ile 249 bin lira arasında değiştiği İstanbul Prestij Park projesinin örnek dairesi hazırlandı. Akbank, İş Bankası ve Garanti ile anlaşmalı olan Prestij Park Evleri'nde havuz, oyun alanları, spor alanları gibi birçok sosyal aktivite alanı bulunuyor.

Prestij Park Beylikdüzü iletişim bilgileri

Web: http://istanbulprestijpark.com.tr/tr/index.php

Telefon: 444 16 99

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Toskana Orizzonte’de fiyatlar ne kadar?
21.04.2015 14:23
Emaar Türkiye ve Arıkan Yapı işbirliğinde inşa edilen Toskana Orizzonte’de fiyatlar 625 bin dolardan başlıyor.
Kepez'de yeni projeler start alıyor!
21.04.2015 14:20
Antalya Kepez’de bu yıl eğitim, sağlık, spor ve sosyal yaşam alanında olmak üzere toplam 7 proje temeli atılacak.
Bu müzede selfie çekinmenin ‘bir bedeli’ var!
21.04.2015 13:54
Danimarka'daki bir müze, üçayak ya da özçekim çubuğu kullanarak kendi fotoğraflarını çekmek isteyenlerden yaklaşık 750 lira talep ediyor.
İder Mobilya ile evinizi beyaza dönüştürün!
21.04.2015 11:55
Modern mobilya tasarımlarıyla yaşam alanlarınızı keyifli hale getiren İder Mobilya, yatak odalarınızı, Kanyon takımıyla güzelleştiriyor.
Arap - Türk Gayrimenkul Zirvesi, 25 Nisan'da başlıyor!
21.04.2015 11:46
Realty Port İstanbul, Hilton Convention Center'da Ortadoğu’dan gelen konuklarını ağırlayacak.
Yedinci projesini Aydos Ormanları’na inşa etti
21.04.2015 11:46
Başarır İnşaat’ın “Helenium” markasıyla hayata geçirdiği yedinci proje olan Helenium Boutique, Aydos Ormanı’nın eteklerinde inşa ediliyor.
Trabzon’daki tarihi Bedesten ilgi bekliyor!
21.04.2015 11:13
Trabzon'daki tarihi çarşı, her geçen gün sayısı artan büyük alışveriş merkezlerine rağmen yaklaşık 400 yıldır kent ticaretindeki önemini koruyor.
Tarihi Şah Melek Camisi’ne PVC sundurma!
21.04.2015 10:19
Edirne’deki yaklaşık 600 yıllık Şah Melek Camii’nin girişine yapılan PVC sundurma tepki çekiyor.
TOKİ, Giresun’da 592 konut inşa edecek!
21.04.2015 09:53
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Giresun’da konut, ticaret merkezi ve cami inşaatı yapımı için bugün ihale düzenliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000