PLAZA NOVA BORNOVA

PLAZA NOVA BORNOVA Yaman Group İnşaat tarafından İzmir Bornova'da hayata geçirilen Plaza Nova Bornova'da konutların fiyatları 99 bin liradan başlıyor ve 348 bin liraya kadar yükseliyor.
19.11.2011 - 11:30
Yazı Boyutu

Yaman Group İnşaat tarafından İzmir Bornova'da hayata geçirilen Plaza Nova Bornova'da konutların fiyatları 99 bin liradan başlıyor ve 348 bin liraya kadar yükseliyor.

3 bin metrekarelik alan üzerinde yükselen Plaza Nova Evleri'nde 70 adet konut ve 14 kiralık ticari alan bulunuyor. Toplam 9 bin 800 metrekarelik inşaat alanına sahip.

Eskiz Mimarlık tarafından tasarlanan Plaza Nova Bornova'da konutların alanları;

52 metrekarelik 1+1, 61 metrekarelik 1+1, 65 metrekarelik 1+1, 85 metrekarelik 2+1 ve 132 metrekarelik 3+1'lerden oluşuyor.

Fiyatlar

Plaza Nova Bornova'da bulunan konutların fiyatları 99 bin liradan başlıyor ve 348 bin liraya kadar yükseliyor.

Ödeme planı

Minimum yüzde 30 peşinat verilen projede konutların metrekare birim fiyatları 2 bin 250 ile 2 bin 500 lira arasında değişkenlik gösteriyor.

İzmir Bornova'da hayat bulan Plaza Nova Bornova'da konutların Ağustos 2013'te teslim edilmesi planlanıyor.

Plaza Nova Bornova İletişim Bilgileri

Web: www.plazanovabornova.com

Telefon: 0 232 483 11 73

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kayaşehir 6. Etap’ın yakınlarında neler var?
01.04.2015 00:41
Artaş İnşaat, kalite ve güvencesini Emlak Konut GYO’dan kazandığı Kayabaşı 6. Etap Arsası’nın ihalesi ile bölgeye getiriyor.
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000