Pendik Marina Life Residence'ta 120 ay vade! 180 bin liraya!

Pendik Marina Life Residence'ta 120 ay vade! 180 bin liraya! Marina Life Residence Pendik’te konut fiyatları 180 bin liradan başlıyor. Pendik Marina Life Residence'ın yıl sonunda tamamlanması planlanıyor
02.06.2010 - 14:05
Yazı Boyutu

Grup İnşaat tarafından İstanbul'da yapılan Pendik Marina Life Residence projesi toplam 10 bin metrekarelik alanda 4 blokta 188 konuttan oluşuyor. Marina Life Residence Pendik'te 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+tipinde konutlar bulunuyor.

Marina Life Residence Pendik'te konut fiyatları 180 bin liradan başlıyor, 700 bin liraya kadar çıkıyor. Marina Life Residence Pendik'te bankalardan yüzde 25 peşinatla, 120 aya kadar uygun faiz oranlarından konut kredisi kullanılabiliyor.

Marina Life Residence projesinde inşaatın yılsonunda tamamlanarak sahiplerine teslim edilmesi planlanıyor. 
Marina Life Residence projesinde 24 saat güvenlik, kapalı otopark, yüzme havuzu, spor kompleksi, sauna ve çocuk parkı bulunuyor.

Marina Life Residence'ta ayrıca motosiklet ve bisikletler için  özel park sahaları, 24 saat güvenlik kontrollü otomatik kapı geçişleri ve acil yardım hizmeti yer alacak.

Marina Life Residence Pendik iletişim bilgileri:
Web: www.marinaliferesidence.com  
E-mail: marinelife@seyriistanbul.com

Tel: 0216 598 31 87

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000