Park Life Kurtköy'de 176 bin liraya satılık konutlar!

Park Life Kurtköy Kurtköy'de inşa edilen Parklife projesinde 1+1 evlerin fiyatları 176 bin liradan başlangıç gösteriyor.
08.03.2013 - 15:23
Yazı Boyutu

Parklife'ta net 41 metrekarelik 1 oda 1 salon evlerin fiyatları 176 bin liradan, net 81 metrekarelik 2 oda 1 salon evlerin fiyatları ise 279 bin liradan başlangıç gösteriyor. Kurtköy Parklife projesinde 1+1'ler brüt 56 metrekare, 2+1'ler brüt 92-105 metrekare, 3+1'ler brüt 144-151 metrekare, 4+1'ler ise brüt 167 metrekare şeklinde tasarlandı.

Son deprem yönetmeliğine uygun şekilde inşa edilen Parklife'ta kapalı yüzme mevcut. Parklife'ın sosyal tesis binasında; fitness salonu, soyunma kabinleri, sauna, bay/bayan WC, cafe yanı sıra açık alanlarda; tenis kortu, çocuk parkı, basketbol sahası, voleybol sahası bulunuyor. 

Cihan İnşaat'ın Kurtköy'de konumlandırdığı Parklife Evleri'nde 1+1 ve 2+1 dairelere 1'er adet açık otopark, 3+1 dairelere 1'er adet kapalı otopark, 4+1 ve villa dairelere ise 2'şer adet kapalı otopark alanı tahsis ediliyor. 

Parklife'ta daireler Teka, Franke, Bosch veya muadili davlumbaz, fırın, ocak, bulaşık makinesi ve buzdolabı olacak şekilde teslim edilecek.

Parklife İletişim Bilgileri;
Web: http://www.parklife.com.tr/
Telefon: 0216 482 72 00
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000