Papatya Residence 2 Beylikdüzü’nde 47 bin liraya!

Papatya Residence 2 Beylikdüzü’nde 47 bin liraya! Beylikdüzü Papatya Residence 2’de daire fiyatları 47 bin liradan başlıyor. Papatya Residence 2 Beylikdüzü’nde rezidans hizmetleri de verilecek
24.05.2010 - 02:16
Yazı Boyutu

 

Düzlem Yapı'nın Beylikdüzü'nde inşa ettiği Papatya Residence 2 Beylikdüzü 4 bin 300 metrekare arsa üzerinde inşa ediliyor. 2 blokta toplam 590 konutta oluşan Beylikdüzü Papatya Residence 2 projesinde 54 metrekare ile 202 metrekare arasında farkı büyüklüklerde stüdyo, 1+1, 2+1 ve 3+1 konutlar bulunuyor. Beylikdüzü Papatya Residence 2 evlerinde 47 bin liradan başlayan konut fiyatları 187 bin liraya kadar çıkıyor.

Beylikdüzü Papatya Residence 2 projesinde yürüyüş parkurları, dinlenme alanları, fitness salonu, ve kapalı otoparklar bulunuyor. Beylikdüzü Papatya Residence 2'de ayrıca resepsiyon hizmeti, vale, uyandırma servisi, alışveriş yardımcısı gibi rezidans hizmetleri de yer alıyor.

E-5 karayoluna 200 metre uzaklıkta bulunan Beylikdüzü Papatya Residence 2 projesinde A bloktaki dairelerin Aralık 2011'de tamamlanarak sahiplerine teslime dilmesi planlanıyor. Beylikdüzü Papatya Residence 2'de B blok ise Aralık 2012'de teslim edilecek. Beylikdüzü Papatya Residence 2 projesinde yüzde 35 peşinatla 24 aya kadar yüzde 1 faizle konut alınabiliyor.


Beylikdüzü Papatya Residence 2 iletişim bilgileri

Web: www.papatyaresidence.com
E-posta: info@papatyaresidence.com
Tel: 0212 854 28 81-83
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000