Büyükçekmece'ye 2 yeni yol yapılacak
İşte İstanbul’un dev projeleri
Emaar Square için 2016 teslimlerin yılı oluyor
Bayrak Towers'ın bir kulesi Arapların...
Tabliyeler denizden geliyor!

Panaroma Home Sarıyer Evleri’nde 1+0 daireler tükendi

Panaroma Home Sarıyer Evleri’nde 1+0 daireler tükendi Sarıyer Panaroma Home Evleri'nde stüdyo dairelerin satışı tamamlandı
 
Yazı Boyutu

Panorama Grup tarafından Sarıyer'de hayata geçirilen Panaroma Home projesinde 1+0 dairelerin satışı tamamlandı. 1+1 dairelerin 140 bin dolardan başladığı Panaroma Home projesinde banka kredisi kullanarak ev sahibi olunabiliyor. 2014 yılının Ağustos ayında teslimleri gerçekleştirilecek olan Panaroma Home Konutları'nda arsa alanı 5 bin 600 metrekare olarak belirlendi. 154 dairenin bulunduğu Sarıyer Panaroma Home içerisinde 5 yıldızlı otel hizmeti sunulacak. Panaroma Home projesinde ayrıca açık yüzme havuzu, fitness center, sauna, güneşlenme terası, güvenlik, kapalı yüzme havuzu, yürüyüş parkuru ve sinema gibi birçok sosyal aktivite alanı yer almakta.

Panaroma Home proje görselleri için foto galeri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Panaroma Home Sarıyer iletişim bilgileri
Web: http://www.panaromahome.com/
Telefon: 0212 323 01 02
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Seçimlere rağmen konut sektörü iyi sonuçlar veriyor
29.08.2015 20:51
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, bu yılın 2013 verilerine benzediği kaydetti.
Kentlerin geleceği 10 yıl öncesinden bellidir
29.08.2015 13:51
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, ulaşım planlarının geceden sabaha olmayacağına dikkat çekti.
ERA Türkiye İş Geliştirme Direktörü Gürkan Akkuş oldu!
28.08.2015 16:27
ERA, son olarak sektörün önemli markalarında ve inşaat firmalarında önemli görevler alan deneyimli profesyonel Gürkan Akkuş’u ailesine kattı.
Tabanlıoğlu Mimarlık 12. kez Cityscape Global’de yerini alacak!
28.08.2015 14:31
Tabanlıoğlu Mimarlık, gayrimenkul sektörünün dünyadaki en önemli buluşmalarından Cityscape Global 2015’te de gelenekselleşen varlığını sürdürüyor.
Ispartakule Evleri 1. Etap için teklifler verildi!
28.08.2015 12:20
İstanbul Emlak Konut Ispartakule Evleri 1.Etap 1. Kısım konut, ticaret ile çevre düzenleme inşaatları işi ihalesinin 2. oturumu tamamlandı.
Türk firmalarından Türkmen İnşaat Fuarı'na çıkarma
28.08.2015 11:46
Türkmenistan'ın en geniş katılımlı sektör fuarı olan Türkmen İnşaat-20015 Fuarı'na Türk inşaat firmaları damga vurdu.
Türk mobilyacılar, Çin’e çıkarma yapıyor!
28.08.2015 11:36
Üretici, ihracatçı ve alıcıların buluşacağı CIFF 2015 ve Furniture China 2015’e Türkiye’den 33 firma katılacak.
Gaziantep'te dar gelirli aileler ev sevinci yaşadı
28.08.2015 11:10
Gaziantep Şahinbey Belediyesi, büyük bir ilgi gören Mavikent Konutları'nın 4. etabında bin dar gelirli ailenin yüzünü güldürdü.
Yabancılar için konut yatırımı yasalarını gevşetti!
28.08.2015 10:41
Çin’de konut sektörüne daha çok destek sağlayabilmek için yabancıların konut alımını düzenleyen yasalar gevşetildi.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000