Özyurtlar Ntowers’da 77 bin liraya daire satıyor!

Özyurtlar Ntowers’da 77 bin liraya daire satıyor! Özyurtlar İnşaat tarafından Esenyurt'ta hayata geçirilen Ntowers’da 66 metrekarelik 1+1 daireler 77 bin liradan satılıyor
25.08.2010 - 06:57
Yazı Boyutu

 
Özyurtlar İnşaat'ın yeni projesi Ntowers'da konut fiyatları 77 bin TL'den başlıyor. Esenyurt'ta hayata geçirilen Ntowers'da 66 metrekarelik 1+1 daireler 77 bin lira, 106 metrekarelik 2+1 daireler 112 bin liradan, 132 metrekarelik 3+1 daireler 167 bin ve 177 bin liradan, 142 metrekarelik 3+1 daireler de 172 ve 182 bin liradan satılıyor.


30 bin metrekare arsa alanı üzerinde 215 bin metrekare inşaat alanına sahip olan Ntowers'ın 2011 yılınıjn sonunda teslim edilmesi planlanıyor.
Ntowers'da 77 bin liraya satılan konutlar için 22 bin lira peşinat veriliyor. Ntowers'da kalan miktar için 120 aya kadar taksit uygulanırken, 120 vadede taksitler 823 liradan başlıyor.
 
Ntowers'da 24 saat güvenlik birimleri hizmet verecek. Ayrıca acil durumlar için proje bünyesinde 24 saat ücretsiz olarak sağlık hizmeti de verilecek. Ntowers'da restoranlar, açık ve kapalı otoparklar, tenis kortu, basketbol sahası, fitness center, yüzme havuzu, güneşlenme terasları, bisiklet, yürüyüş ve koşu parkurları yer alacak.

 

Ntowers iletişim bilgileri
Web: www.ntowers.com.tr
Web: www.ozyurtlar.com
Tel: 444 4 027
 
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000