Ottomare Suites Zeytinburnu’da 503 bin TL!

Ottomare Suites Zeytinburnu’da 503 bin TL! Ottoman Gayrimenkul tarafından Zeytinburnu’nda yapılan Ottomare Suites projesinde aire fiyatları 503 bin 500 TL ile 3 milyon 250 bin TL aralığında değişiyor
06.12.2010 - 11:29
Yazı Boyutu


Ottoman Gayrimenkul, Bakırköy sahil yolu üzerinde ofis, otel ve rezidanstan oluşan karma bir projeye başlıyor. Ottomare Suites adını taşıyan projede daire metrekare fiyatları 7 bin 200-7 bin 800 TL arasında değişiyor. 1+1'den 5+1'e kadar 12 farklı tipte toplam 355 suit dairenin yer aldığı Ottomare Suites'de daire fiyatları 503 bin 500 TL ile 3 milyon 250 bin TL aralığında olacak. Ön taleplerin alındığı projeye şimdiden yoğun ilgi bulunuyor. Apart otel, sosyal tesisler ve rezidanslardan oluşan projenin, arsa maliyeti hariç yaklaşık 60 milyon dolarlık bir yatırımla hayata geçirilmesi öngörülüyor. Deniz fenerinden esinlenerek geliştirilen proje 29 kattan oluşacak ve çatısında bir helikopter pisti de yer alacak.

Yatırımcı: Ottoman Gayrimenkul
Yer: Zeytinburnu
Daire sayısı: 355 daire
Fiyat aralığı: 503 bin 500 TL - 3 milyon 250 bin TL
Teslim: 2012 Aralık

Ottomare Suites iletişim bilgileri

Web: http://ottomaresuites.com/

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000