Ortadoğu Grup Resim İstanbul nerede

Ortadoğu Grup Resim İstanbul nerede Resim İstanbul Ortadoğu Grup projesi Sancaktepe'de inşa ediliyor
16.12.2013 - 17:08
Yazı Boyutu

Ortadoğu Grup Resim İstanbul projesi Anadolu Yakası'nın hızla gelişen bölgesi Sancaktepe'de yükseliyor. E5 ve E6'ya yakın konumuyla dikkat çeken Resim İstanbul Konut projesi Samandıra- Kartal bağlantı yolu üzerinde bulunmakta. Ataşehir finans Merkezi, Sabiha Gökçen Havalimanı ve Kartal sahile 10 dakika mesafede konumlandırılan Resim İstanbul projesi Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü'ne yürüme mesafesinde konumlanıyor. 81 bin 433 metrekarelik arsa üzerinde inşa edilmekte olan Resim İstanbul Evleri'nde 28 blokta 1310 konut bulunuyor. Aydos Ormanı'nın yanı başında hayat bulan Resim İstanbul projesinde açık ve kapalı yüzme havuzu, fitness center, otopark, squash, tenis kortu, buhar odası, sauna gibi birçok sosyal aktivite alanı bulunuyor. İlk etabı 546 daireden oluşan Resim İstanbul projesi içerisinde 1+1 ile 4+1 arası konutlar yer almakta. Projenin teslimleri 30 ay sonra gerçekleştirilecek.

Resim İstanbul İletişim Bilgileri;
Web: http://ortadogugrup.com.tr
Telefon:  0212 210 25 25
Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000