Sinpaş GYO'dan yüzde 11 fiyat avantajı!
İspanyolları konut kredileri yaktı!
Ev fiyatları yüzde 18.5 arttı
Nef Ataköy 22 son 200'e girdi!
Ramazan'da ev al, peşinatı ertele!

Nef Merter 12 fiyatları!

Nef Merter 12 fiyatları! 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçeneklerinden meydana gelen Nef Merter 12, Yeşil Plaza'dan hemen sonra Polis Evi'nin hemen karşısında konumlandırılıyro
 
Yazı Boyutu

Nef Merter 12 güncel fiyatları;

53 ila 80 metrekare 1+1 evlerin fiyatları 300 bin TL'den,

70 ila 104 metrekare 2+1 evlerin fiyatları 384 bin TL'den,

94 ila 118 metrekare 3+1 evlerin fiyatları 542 bin TL'den başlıyor. 

562 dairenin bulunduğu Nef Merter 12 projesinde 3 konut bloğundan meydana geliyor. Blokların 13 kattan oluştuğu Nef Merter 12'nin mimari tasarımı Lombardini Archtitect imzasını taşıyor.

Banka kredili ve vadeli ödeme seçenekleri mevcut olup 300.000 TL tutarındaki bir daire için standart ödeme planı şu şekildedir:

Nef Merter 12 iletişim bilgileri

Web: http://www.nefmerter12.com

Telefon: 0850 250 06 33

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Timur Gayrimenkul
Proje Nef Merter 12
Telefon 444 9 633
Adres Nef Merter 12 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İran ilk kez MAPIC'de!
30.06.2015 10:48
Bu yıl 18-20 Kasım'da dünyanın en önemli perakendecileri ve AVM yatırımcılarını 21. defa bir araya getirmeye hazırlanan MAPIC 2015’te İran sürprizi.
Nurol GYO'dan akademik çalışmalara destek!
30.06.2015 10:34
22. Uluslararası Gayrimenkul Konferansı’nda Nurol GYO adına ‘Doktora Ödülü’ verildi.
Kızılay, Eskişehir'de daire yaptıracak!
30.06.2015 09:58
Türk Kızılayı Eskişehir Şubesi, Resmi Gazete yayınlanan bugünkü ilanında apart daire yaptıracağını duyurdu.
Fuzulev şube ve bayileriyle hedeflerini büyütüyor
29.06.2015 16:48
Fuzul Grup, 23 yıllık sektör tecrübesi ile gayrimenkul sektöründe yeni bir oluşuma imza atarak Fuzulev markasını oluşturdu.
Uzan ailesinin Türkiye’deki tüm mallarına el konulacak
29.06.2015 13:57
Dolandırıcılıktan yargılaması devam eden Yavuz Uzan ve Murat Hakan Uzan 15 gün içinde İstanbul 8. Ağır Ceza Mahkemesine başvurmazsa kaçak sayılacak.
Kanyon'a ‘Olağanüstü’ düzeyde sertifika
29.06.2015 12:51
Dünyanın 25 ülkesinde benimsenen bina çevresel değerlendirme sistemi BRE Environmental Assessment Method’dan (BREEAM) Kanyon’a olağanüstü sertifika...
Caner Erkin ve Asena Erkin evlerini ayırdı
29.06.2015 12:24
Haftalardır birlikte görüntülenemeyen Caner-Asena Erkin çifti evleri ayırdı. Ünlü futbolcu Samandıra’ya yerleşti.
Bahçe ve balkonlar yeni mobilyalar ile renkleniyor
29.06.2015 12:03
Ev mobilyaları sektöründe zengin ürün yelpazesi ile beğeni toplayan Evgör, yaz koleksiyonuna yeni mobilyalar ekledi.
5 yıldızlı 'Kedi Kasabası' yapılıyor!
26.06.2015 14:54
Samsun'da sokak kedileri için oluşturulan "Kedi Kasabası"nda, sokaktan toplanan kedilerin rahat bir ortamda yaşamını sürdürmesi sağlanıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000