Nef Merter 12 fiyatları!

Nef Merter 12 fiyatları! 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçeneklerinden meydana gelen Nef Merter 12, Yeşil Plaza'dan hemen sonra Polis Evi'nin hemen karşısında konumlandırılıyro
 
Yazı Boyutu

Nef Merter 12 güncel fiyatları;

53 ila 80 metrekare 1+1 evlerin fiyatları 300 bin TL'den,

70 ila 104 metrekare 2+1 evlerin fiyatları 384 bin TL'den,

94 ila 118 metrekare 3+1 evlerin fiyatları 542 bin TL'den başlıyor. 

562 dairenin bulunduğu Nef Merter 12 projesinde 3 konut bloğundan meydana geliyor. Blokların 13 kattan oluştuğu Nef Merter 12'nin mimari tasarımı Lombardini Archtitect imzasını taşıyor.

Banka kredili ve vadeli ödeme seçenekleri mevcut olup 300.000 TL tutarındaki bir daire için standart ödeme planı şu şekildedir:

Nef Merter 12 iletişim bilgileri

Web: http://www.nefmerter12.com

Telefon: 0850 250 06 33

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Timur Gayrimenkul
Proje Nef Merter 12
Telefon 444 9 633
Adres Nef Merter 12 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Açık Öğretim Lisesi sınavları ne zaman yapılacak?
28.05.2015 16:40
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) açık öğretim lisesi ve mesleki açık öğretim lisesi ikinci dönem sınavları, 30-31 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Antalya, otel yatırımında ilk sırayı aldı!
28.05.2015 14:29
Ekonomi Bakanlığı, konaklama sektörü için yapılan yatırımlar kapsamındaki 94 yeni proje için yatırım teşviği verdi.
Çamlık 18 Çekmeköy, Keller Williams'a emanet!
28.05.2015 11:58
MİKA İnşaat tarafından hızla değer kazanan bölgelerden Çekmeköy'de hayata geçirilen Çamlık 18 Çekmeköy Keller Williams ile işbirliği yaptı.
İnistanbul Gala’da daire fiyatları 320 bin liradan başlıyor!
28.05.2015 10:44
Zengin sosyal olanakları, yeşil alanları, ulaşım avantajları gibi seçenekleriyle yatırımcının dikkatini çeken İnistanbul'da beklenen gün geldi.
TOKİ, Kocaeli’de 915 konut yapacak!
28.05.2015 10:12
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi(TOKİ) Kocaeli’nde inşa edeceği konut, ticaret binası, büfe, sosyal tesis, mescit, kapalı otopark için ihale düzenliyor
İnistanbul Topkapı görücüye çıkıyor
28.05.2015 09:29
İş GYO ile Nef ortaklığında Topkapı'da inşa edilen İnistanbul, bugün görücüye çıkıyor.
İETT'den Adnan Menderes'e vefa
27.05.2015 17:22
İETT, tarihe geçen başbakanlarından merhum Adnan Menderes için Edirnekapı, Topkapı ve Ulubatlı’da bulunan üç durağı görselle kapladı.
Hamitabat Santrali'ne 520 milyon euro yatırım!
27.05.2015 16:50
Türkiye’nin en eski doğalgaz çevrim santrali olma özelliğini taşıyan Hamitabat Santrali’nin temeli atıldı.
Yalova’da belediye arsası satışa çıkarıldı!
27.05.2015 10:12
Tavşanlı Belediye Başkanlığı, Yalova Altınova’da Tavşanlı beldesinde yer alan arsa niteliğine sahip gayrimenkulü satışa çıkardığını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000