Nef Kağıthane fiyat!

Nef Kağıthane fiyat! Nef Kağıthane 03 projesi fiyatları 250 bin liradan başlıyor. Projede 2+1 dairelerin başlangıç fiyatı 478 bin lira olarak belirlendi
08.10.2013 - 15:08
Yazı Boyutu

Nef Kağıthane 03 projesi fiyatları 250 bin liradan başlıyor. Ofis ve konut bloğundan meydana gelen Nef Kağıthane 03 projesi Flats ve Offices bölümlerinden oluşuyor. Addon tarafından tasarlanan Nef Kağıthane 03 projesi 49-104 metrekare arası değişen 343 daire ve 39-130 metrekare arası değişen 143 ofisten meydana geliyor.

35 bin 15 metrekarelik inşaat alanına sahip olan Nef Kağıthane 03 projesi 260 milyon liralık yatırım değerine sahip. 1+1 dairelerin 250 bin liradan, 2+1 dairelerin ise 478 bin liradan başladığı Nef Kağıthane Evleri'nde yaşam Şubat 2016 tarihinde başlayacak.

Nef Kağıthane 03 ödeme planı

Nef Kağıthane 03 projesinde daire almak isteyenler yüzde 4 peşinat ödüyor. 6, 12 ve 18'inci aylarda yüzde 5, konut teslim tarihinde ise yüzde 6'lık ara ödeme yapılıyor. Kalan miktar ise banka kredisiyle tamamlanıyor.

Nef Kağıthane 03 İletişim Bilgileri;

Web: http://www.nefkagithane03.com/

Telefon: 0850 250 06 33

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Zincirleme kazada 13 kişi hayatını kaybetti!
29.03.2015 23:11
Şanlıurfa'da Şanlıurfa-Akçakale karayolunun TOKİ bağlantısı mevkinde 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000